וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער ובישול לערן זהבי ב-1:5 המדהים של פ.ס.וו על גלאטסראיי

הצגה של ערן זהבי במוקדמות האלופות: הישראלי חטף כדור לשוער האורחת וכבש את הראשון לאחר דקה וחצי בלבד, הוסיף את השני בהתקפה שהחלה בחילוץ כדור נוסף שלו (35) והשלים שלושער בדקה ה-84. זהבי הוסיף גם בישול לגצה (52) שהשלים צמד (89). אמרה קילינק צימק זמנית (42)

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - גלאטסראיי 1:5, שלושער לערן זהבי/ספורט1

ככה פותחים עונה. ערן זהבי הציג הערב (רביעי) ככל הנראה את משחקו הגדול ביותר באירופה, בטח במדי פ.ס.וו, כשכבש שלושער ובישל עוד אחד ב-1:5 הנהדר של ההולנדים על גלאטסראיי במוקדמות ליגת האלופות. הישראלי רשם על הדרך כמה נתונים מרשימים, כיאה לתצוגה הבלתי נשכחת שנתן. הכוכב השלים משחק שלישי ברציפות במפעל אירופי בו הוא כובש לפחות שני שערים, ובנוסף גם ממשיך לכבוש שער בכל קמפיין אירופי בו השתתף.

החגיגה של זהבי ופ.ס.וו החלה כעבור דקה וחצי בלבד, כשהישראלי ניצל טעות איומה של שוער האורחת, חטף וכבש את הראשון שלו ושל קבוצתו. בדקה ה-35 שוב חילץ זהבי כדור, הפעם קרוב למרכז המגרש, ורץ לרחבה כדי לקבל כדור רוחב ממדואקה - בדרך לצמד. אמרה קילינק החזיר את הטורקים להתמודדות כשנגח פנימה (42), אך זהבי הנפלא פשוט לא איפשר לגלא להמשיך לחלום.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Soccrates Images, GettyImages
ככה פותחים עונה. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בדקה ה-52 החליק זהבי כדור למריו גצה, והגרמני כבש בבעיטה אדירה מתוך הרחבה כאשר לשוער גלאטסראיי מוסלרה לא היה שום סיכוי. בדקה ה-84 קיבל זהבי כדור עומק נהדר, חלף על פני מוסלרה והשלים שלושער בתצוגה יוצאת דופן, גם עבורו. גצה השלים צמד בדקה ה-89, ולאחר החמישייה המדהימה של החבורה של רוג'ר שמידט, היא אמורה להשלים את העבודה בגומלין בטורקיה.

* לאחר שעברה את מכבי חיפה, המשיכה קייראט להרשים וניצחה את הכוכב האדום בלגרד 1:2 במשחק הראשון מבין שניים.

* מאוויס צ'יבוטה נכנס בדקה ה-81 ב-0:0 של לודוגורץ בחוץ מול מורה הסלובנית במשחק הראשון.

עוד בוואלה!

מרגיש בבית: ערן זהבי כבש צמד שלישי ברציפות במפעלים האירופיים

לכתבה המלאה
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Soccrates Images, GettyImages
הצגה בלתי נשכחת. זהבי בטירוף/GettyImages, Soccrates Images

מהלך המשחק

  • דקה 2: גול! פ.ס.וו עולה ל-0:1: טעות קשה של שוער גלא, איפשרה לערן זהבי לחטוף את הכדור ולכבוש כבר לאחר דקה וחצי את הראשון של המארחת.
  • דקה 3: הזדמנות להולנדים להכפיל את יתרונם כבר בדקה השלישית, אך ורטסן לא פספס במעט את המסגרת מתוך הרחבה.
  • דקה 23: סילבה עלה לחצי מספרת לאחר כדור קרן והכדור שלו פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן נוספת.
  • דקה 35: גול! פ.ס.וו עולה ל-0:2: ערן זהבי חילץ כדור בחצי המגרש של הטורקים, הכדור הגיע למדואקה שהחזיר רוחב לישראלי שדחק מקרוב את השני שלו במשחק.
  • דקה 42: גול! גלאטסראיי מצמקת ל-2:1: עבודת הכנה נהדרת של עומאר בייראם מצאה את ראשו של אמרה קילינק, שנגח פנימה והחזיר את האורחת לעניינים.
  • דקה 52: גול! פ.ס.וו איינדהובן עולה ל-1:3: התקפה יפה של המארחת הסתיימה בהחלקת כדור נהדרת של זהבי לגצה, שכבש בבעיטה נפלאה לחיבורים.
  • דקה 71: ניסיון בעיטה של נוני מדואקה נקלט על ידי שוער גלא מוסלרה.
  • דקה 84: גול! פ.ס.וו עולה ל-1:4: ערן זהבי קיבל כדור עומק, חלף על פני הושער מוסלרה וכבש את הרביעי של המארחת והשלים שלושער נפלא.
  • דקה 89: גול! פ.ס.וו עולה ל-1:5: כדור גובה של פיליפ מקס מצא את ראשו של גצה הנמוך, שנגח בקשת והצליח לכבוש את החמישי של המארחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully