וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון לקראת סוטייסקה: "היריבה תנסה לנצל את כוחה הפיזי"

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 9:57

מאמן מכבי תל אביב מוכן למבחן מול היריבה ממונטנגרו (ה', 21:30, ספורט4). אצל המארחת חוששים מתבוסה גדולה. הבלם מילוש דרינצ'יץ': "ראינו אותם, מדובר בקבוצה מאוד התקפית. ננסה לעקוץ במתפרצות"

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

מכבי תל אביב

העונה האירופית של מכבי תל אביב תצא מחר לדרך עם מפגש שני בהיסטוריה מול יריבה מונטנגרית. בפעם שעברה - בעונת 2010/11 - היא לא ליקקה דבש, אבל עברה את מוגרן בזכות 2:3 בסיכום המשחקים במוקדמות הליגה האירופית. סוטייסקה היא סגנית אלופת מונטנגרו וכך העפילה לאירופה. אנריק סבוריט, עדן קארצב ודן גלזר שמחלימים מפציעות, השלימו אתמול אימון מלא נוסף ושלושתם נמצאים חזק בתמונת ההרכב לחמישי. מי שצפוי לפתוח בין הקורות הוא השוער הצעיר דניאל פרץ, כאשר היווני אנדראס יאניוטיס, שנכלל בסגל, ישמש שוער שני.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון התייחס למשחק מול סוטייסקה (חמישי, 21:30, ספורט4): "לפי מה שצפינו במשחקים הראשונים, היריבה שלנו אוהבת לשחק על כדורים ארוכים תוך כדי ניצול הכוח הפיזי שלה, ככה שאנחנו מתכוונים להתמודד עם זה ומצד שני לשחק על פי פילוסופיית המשחק שלנו. אנחנו אוהבים לשחק על פי תוכנית המשחק שלנו וזה מה שננסה לעשות מחר".

על העובדה שבעונה שעברה העפיל הצהובים לא רק לשלב הבתים בליגה האירופית אלא גם לשלב 32 האחרונות במפעל הוסיף המאמן: "האמביציה של מכבי זה לשחק בכל עונה במפעלים האירופים ואנחנו מחר מתחילים שוב את הדרך לשם".

.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אנחנו אוהבים לשחק על פי תוכנית המשחק שלנו". פטריק ואן לוון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אבי ריקן: "אנחנו פותחים עונה, זה משחק רשמי ראשון, עשינו הכנה טובה", אמר הקשר. "אנחנו מגיעים כמו שצריך ורצים לעשות תוצאה טובה ולחזור הביתה עם ניצחון. אנחנו מספיק שנים במפעלים האירופים ואנחנו יודעים מה מצפה לנו. תמיד זה מרגש, אבל אני שמח להיות פה ולפתוח עונה עם מכבי. אני מקווה שאחרי המשחק הראשון נהיה מחוייכים עם תוצאה טובה".

על המטרות של הצהובים: "זו רק תחילת העונה, מכבי תמיד שואפת לשחק כדורגל דומיננטי ויש לנו את המטרות שלנו. אחת מהן היא להשתתף במפעלים אירופיים ונתחיל בכך מחר".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, דן גלזר, עדן קארצב (שחר פיבן), אבי ריקן, מתן חוזז, אדוארדו גררו, יונתן כהן.

עוד בוואלה!

אורוש ניקוליץ' מבקש צ'אנס: "תנו לי זמן ואתן את כולי"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מרוצה מההכנה. ריקן/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

סוטייסקה

בקבוצה הצנועה ממונטנגרו חולמים על הפתעה נגד נגד מכבי תל אביב במה שיהיה המשחק הראשון שלה נגד יריבה מישראל. סוטייסקה מעולם לא עברה שני סיבובים באותה עונה במפעל אירופי, אבל מקווה להשיג תוצאה שתשאיר לה תקווה לקראת הגומלין.

המשחק יתקיים בפודגוריצה ולא בניקשיץ', והמאמן מילייה סאבוביץ' דחק כל השבוע באוהדים להגיע בהמוניהם. סאבוביץ' מתלבט אם לפתוח במערך של שלושה בלמים נגד היריבה החזקה, ועדיין לא החליט מי יוצב בחוד, דרקו ניקאץ' או בוז'ו מרקוביץ'.

הבלם מילוש דרינצ'יץ' אמר: "ראינו את מכבי תל אביב. זו קבוצה מאוד התקפית ואנחנו ננסה לעקוץ במתפרצות. במשחקים באירופה אף פעם לא יודעים הכול על היריבות, אבל אנחנו יודעים שזה הולך להיות קשה ושאנחנו חייבים להימנע מתוצאה מביכה".

הרכב משוער: ולאדן גיליין, דראגן גריביץ', ולאדן בובאניה, מילוש דרינצ'יץ', ניקולה סטייפוביץ', קאיקה שאגש, מרקו מטאנוביץ', נוביצה אראקוביץ', ניקולה יאנייץ', מרקו ווקוביץ', דרקו ניקאץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully