וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יצאה למונטנגרו בלי טננבאום, מדי החוץ לעונה הקרובה הוצגו לראשונה

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 19:05

הצהובים מעודדים ממצב הפצועים ומתוצאות הסבב השני של בדיקות הקורונה לפני ההמראה לפודגוריצה למפגש עם סוטייסקה בקונפרנס ליג (חמישי, 21:30, ספורט4). ניקוליץ' מבקש צ'אנס, טננבאום שייעדר מראה סימני התקדמות, סבוריט, גלזר וקארצב בתמונת ההרכב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך אינסטגרם

מכבי תל אביב, המריאה הבוקר (רביעי) לפודגוריצה שבמונטנגרו, לקראת משחק החוץ נגד סוטייסקה המקומית (חמישי, 21:30, ספורט4), במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג. המשחק שיערך ביום חמישי, יתקיים באצטדיון DG ארנה שבפודגוריצה ויש בו כ-4,500 מקומות. זהו אינו אצטדיונה הביתי הקבוע של סוטייסקה ובשל הגבלות הקורונה, הכניסה תתאפשר רק לכמה מאות צופים. הצהובים צפויים לנחות במונטנגרו היום בשעות הצהריים, כאשר הערב תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק ולאחריה האימון המסכם, באצטדיון בו ייערך המשחק.

בקבוצה נשמעה אמש אנחת רווחה גדולה, לאחר שהגיעו תוצאות סבב בדיקות הקורונה השני שערכה הקבוצה ובו התברר שלמעט הקפטן שרן ייני שהתגלה כחיובי בסבב הבדיקות הראשון, שאר השחקנים נמצאו שליליים. ייני שצריך לשהות כעת בבידוד, יחמיץ גם את משחק אלוף האלופים נגד מכבי חיפה ביום ראשון בסמי עופר וכן את הגומלין נגד המונטנגרים בחמישי הבא בבלומפילד.

עדן קארצב, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יקבל צ'אנס בהרכב? עדן קארצב/אריאל שלום

בפן המקצועי, המאמן פטריק ואן לוון כול להתעודד מכך שאנריק סבוריט, עדן קארצב ודן גלזר שמחלימים מפציעות, השלימו אתמול אימון מלא נוסף ושלושתם נמצאים חזק בתמונת ההרכב לחמישי. מי שצפוי לפתוח בין הקורות הוא השוער הצעיר דניאל פרץ, כאשר היווני אנדראס יאניוטיס, שנכלל בסגל, ישמש שוער שני.

השוער דניאל טננבאום שסובל ממתיחה בגבו וייעדר מהמשחק, גילה אמש סימני התקדמות ונראה כי חלה הטבה נוספת במצב הפגיעה. טננבאום כבר הגביר את קצב האימונים שלו ואף ערך תרגול קל עם דניס חנטנאר, מאמן השוערים של הקבוצה. טננבאום נשאר בארץ, להמשך טיפולים ואימונים אישיים, ולא יצא עם הקבוצה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: אחרי ששרן ייני נמצא חיובי לקורונה, שאר הבדיקות של השחקנים חזרו שליליות

לכתבה המלאה

אורוש ניקוליץ' שיחק 17 דקות בלבד מאז נרכש על ידי מכבי תל אביב בינואר 2019 וגם בימים אלו אינו נמצא בתכניות של פטריק ואן לוון, לא שותף במשחקי ההכנה שערכה מחזיקת הגביע ולא נרשם לשני המשחקים הקרובים בקונפרנס ליג נגד סוטייסקה המונטנגרית, אבל בפוסט שפרסם היום בעמוד האינסטגרם שלו, הסרבי העביר מסר לצהובים.

"עבר זמן רב מהיום בו נפגשנו לראשונה ודברים רבים השתנו - אבל דבר אחד נשאר וזו האהבה שלי אליכם", כתב ניקוליץ', "כנגד כל הסיכויים אנחנו שוב ביחד ואני לא מתכוון לוותר על ההזדמנות, כי אף אחד לא יכול לומר לי מה אני מסוגל להשיג".

ניקוליץ', שנמצא תחת חוזה במכבי תל אביב עד קיץ 2023, הוסיף: "לא משנה כמה קשה תהיה הדרך, תמיד אמצא דרך לחזור. התגעגעתי לכדורגל בכל לבי, בכל יום, בכל שעה, בכל שנייה…רק אנשים שמכירים אותי באמת יודעים עד כמה אני אוהב כדורגל. אני לא אותו בן אדם בלי הכדורגל. תנו לי מעט זמן ואני אתן את כל כולי. תאמינו לי, אנחנו נהיה בלתי נפרדים ואתן את כל האהבה שבי. תודה לאלוהים על הכוח שהוא נתן לי לקבל מציאות שאני לא יכול לשנות ואת האומץ לשנות דברים".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים, אדוארדו גררו, מתן חוזז. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מדי החוץ החדשים של הצהובים לעונה הקרובה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בתוך כך השיקה היום מכבי תל אביב את סט תלבושות החוץ שלה לעונה הקרובה. השינוי המרכזי בחולצה הוא הוספת פסים צהובים. מדובר בעיצוב השואב השראה מהחולצה שלבשו הצהובים בעונת 1984/85, שגם זכתה להוקרה באתר הרשמי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully