וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אחרי ששרן ייני נמצא חיובי לקורונה, שאר הבדיקות של השחקנים חזרו שליליות

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 23:15

הקפטן אובחן לפני ההמראה למשחק בחמישי מול סוטייסקה, הצהובים התבשרו אחרי סבב הבדיקות השני שאף שחקן נוסף לא נמצא חיובי. אורוש ניקוליץ' לא נרשם לאירופה

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

מכבי תל אביב תמריא מחר (רביעי) למונטנגרו, לקראת משחק החוץ נגד סוטייסקה המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, שיפתח את העונה החדשה. הערב ערכה מחזיקת הגביע אימון נוסף ובכך יסתיימו ההכנות לקראת הטיסה, אבל עוד לפני כן צצו בעיות: הקפטן שרן ייני נמצא חיובי לקורונה ולא ייצא עם הקבוצה למשחק. ייני נדבק על אף היותו מחוסן ולמרות שלא היה מאומת בעבר.

בעקבות ההתפתחויות, ערכו הצהובים סבב בדיקות נוסף ולשמחתם גילו שאין שחקנים נוספים חיוביים. גם בקמפיין האירופי בעונה שעברה סבלו הצהובים ממקרי קורונה רבים, ובמועדון שמחים שלפחות בינתיים התסריט לא חוזר על עצמו.

במקביל, יש גם חדשות טובות. המגן הספרדי אנריק סבוריט שמחלים מנקע בקרסול, ערך אימון מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב בחמישי. הטבה נוספת חלה גם במצבו של הקשר דן גלזר, שסובל מזה זמן מפציעה בשרירי הבטן, אולם הוא נטל חלק באימון וגם הוא עשוי לקחת חלק במשחק.

הצהובים שיהיו מדורגים לכל אורך הגרלת הנוקאאוט - כולל שלב הפלייאוף אם יגיעו אליו - התבשרו אמש כי אם יעברו את סוטייסקה, מצפה להם בסיבוב השלישי מפגש כפול נגד המנצחת בהתמודדות בין ספרטק טרנבה מסלובקיה לשפשי הרומנית.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
גם הפעם הקמפיין האירופי יושפע בשל מקרי קורונה? ייני/מאור אלקסלסי
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם הוא במגמת שיפור. גלזר/ברני ארדוב

לצד ההכנות לטיסה למונטנגרו, הודיע אמש המועדון באופן רשמי על החתמתם של השוער דניאל טננבאום לשנתיים והחלוץ אדוארדו גררו לשלוש עונות נוספות. בעוד שהשוער היהודי-ברזילאי כבר סיכם את תנאיו לפני כשבועיים והחתימה שלו היתה רק עניין פורמלי, הארכת חוזהו של החלוץ הפנמי הצעיר, הגיעה כחלק מהליך הפקת הלקחים מהעזיבה ללא תמורה של הקשר דור פרץ, שסיים חוזה בן ארבע עונות וחתם בוונציה האיטלקית.

לגררו היה חוזה לעונה הקרובה, אך במועדון הוחלט, במיוחד לאחר הפריצה הגדולה של החלוץ בן ה-21 והפיכתו לשחקן הרכב כמעט קבוע בסיום העונה שעברה, לשדרג את חוזהו וכן להאריך אותו בשנתיים נוספות, כך שלבסוף הוא חתם על חוזה חדש לשלוש עונות, עם אופציה לעונה נוספת. בקרוב צפויים שחקנים נוספים, בהם מתן חוזז ועדן קארצב, שמסיימים חוזה בקיץ הבא, לקבל הצעה דומה, לשלוש שנים נוספות, במטרה להשאירם במועדון עוד לפני שהחוזה שלהם מגיע לסיומו.

לצד החתמתם של הבלם עידן נחמיאס והחלוץ אוסמה חלאיילה, יחד עם הארכת חוזיהם של שחקנים שנשארו מהעונה שעברה, דוגמת המגן סבוריט, השוער טננבאום וכן החלוץ גררו והקשר אבי ריקן, מתקשים עד כה במועדון לצרף שחקני חיזוק משמעותיים נוספים. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר זרים לתפקיד החלוץ המרכזי, קשר בכנף ימין וכן שחקן אמצע שיכול לשחק על המשבצת של דור פרץ.

מכבי תל אביב פרסמה את הסגל שלה למשחקים מול סוטייסקה במוקדמות הקונפרנס ליג כשהבשורה שיוצאת משם היא שאורוש ניקוליץ', שהיה שותף למחנה האימונים ונראה כמי שנכנס אט אט לכושר, לא נכלל בסגל. פרט לכך אין הפתעות כששחקני הרכש אוסמה חלאיילה ורז נחמיאס בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully