וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחבור ללברון? מג'יק רומז על מעבר של כריס פול ללייקרס, פיניקס לא מוותרת

אחרי שנשאר ללא טבעת, דילמת הקיץ של הרכז הוותיק מתחילה. בפיניקס מגחכים מהביקורות עליו: "לוזר? כל אחד ב-NBA מבין שזה שטויות". וגם: המחווה הג'נטלמנית של מונטי וויליאמס, והרגע בו התפרק במסע"ת

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

אחרי ההפסד בגמר ה-NBA, פיניקס הולכת לקיץ של חוסר ודאות. דווין בוקר, דיאנדרה אייטון ושאר השחקנים הצעירים אמנם חתומים לעונות נוספות ואמורים להמשיך להצעיד את הסאנס לעתיד ורוד, אבל שאלת השאלות היא כיצד יפעל כריס פול. הרכז בן ה-36 מחזיק באופציית שחקן להאריך את חוזהו בקבוצה, אבל אחרי עונה קשה ומפרכת, בגילו המבוגר יחסית, כשעוד ניסיון לזכות באליפות ראשונה בקריירה התבזבז לו, לא ברור מה יעשה, והאם יחליט לנסות לזכות באליפות בדרך קלה יותר, עם כוכבים מוכחים ובשלים לצידו.

"אני זקוק לקצת זמן כדי לחשוב על הדברים, אבל לא מתכוון לפרוש", פול הבהיר, ורמז שיעדיף להישאר בפיניקס. "לדעתי, הכל יקרה מעצמו. בשלב הזה אתה מנסה לחשוב מה יכולת לעשות אחרת או טוב יותר. הייתה לנו קבוצה נהדרת ועונה מעולה, אבל זה מאכזב, וזה הולך לכאוב במשך זמן מה. אני מתכוון לחזור לעבוד. אני מרגיש שעכשיו הבנו איך זה להגיע לגמר, ועכשיו נבין איך להגיע אפילו רחוק יותר".

אבל יש מי שכבר מחזר אחרי פול, ואפילו בפומבי: מג'יק ג'ונסון כבר ייעץ לו אחרי ההפסד להצטרף ללייקרס, וצייץ ש"אם הוא ייצא מהחוזה שלו בפיניקס, השיחה הראשונה שהוא יקבל תהיה מלברון ג'יימס והלייקרס. ביג ת'רי של לברון, כריס ו-AD יחזיר את האליפות ללוס אנג'לס".

שחקני פיניקס סאנס כריס פול, דווין בוקר, קמרון פיין. רויטרס
כואב. פיניקס אחרי ההפסד/רויטרס

פול שומע את הביקורות על ה"לוזריות" שלו כביכול, אחרי ששוב לא הצליח לזכות באליפות לה הוא מחכה כל הקריירה. אבל בפיניקס מתייחסים לטענות הללו בבוז.

"הוא שחקן של פעם בדור. כל קבוצה שהוא הלך אליה התחילה לנצח, השתפרה. הוא היה קרוב מאוד, מרחק פציעה אחת מלזכות באליפות. והשנה הוא ודווין בוקר הובילו אותנו בצורה מדהימה. זה אומר המון על הכישרון, ההשקעה והרצון שלו לנצח. כריס עשה את זה בכל מקום ששיחק בו. כשמדברים עליו בהקשרים היסטוריים, לא תמצאו עוד הרבה רכזים ברמה שלו".

וויליאמס טוען שהתיוג מי שלא עשה מספיק בקריירה, "מעורר גיחוך".

"תמיד מצחיק אותי איך משנים את הדעה על שחקנים כמו כריס, שהיו להם קריירות מדהימות שאי אפשר לתאר, רק בגלל שהם לא זכו באליפות. זה שטויות".

גם דווין בוקר טוען שהביקורות על פול לא מוצדקות. "כל מי שמשחק בליגה הזאת מבין שזה פשוט שטויות. זאת הייתה השנה הראשונה של כריס איתנו, והוא סחב אותנו לגמר. אם כבר, ההישג הזה צריך לשפר את המעמד שלו ביחס לשחקני כל הזמנים, לא לפגוע בו. הוא הוביל אותנו, ואנחנו עזרנו לו".

מונטי וויליאמס נראה מתוסכל יותר מכולם בפיניקס. עבורו זכייה באליפות הייתה לא רק חותמת מקצועית, אלא גם סגירת מעגל חמש שנים אחרי שאשתו הלכה לעולמה בתאונת דרכים טרגית. וויליאמס הראה ג'נטלמניות מיוחדת שהמחישה שוב למה הוא אחת הדמויות ב-NBA, כשנכנס לחדר ההלבשה של מילווקי ובירך את השחקנים היריבים. לאחר מכן הגיע לסף דמעות במסיבת העיתונאים, כשנזכר באשתו המנוחה.

עוד בוואלה!

נאום ה-MVP המרגש של יאניס אנטטוקומפו: "גרמתי לאנשים בכל העולם לחלום"

לכתבה המלאה

"אני לא לוקח את זה כמובן מאליו", אמר בגרון חנוק. "אני מודה לאלוהים שאיפשר לי להגיע לנקודה הזאת, להיות מאמן של קבוצה בגמר ה-NBA. קשה להגיע עד לכאן, ורציתי את זה כל כך. קשה לעכל את זה כרגע. מעולם לא התמודדתי עם כאב כזה בתור מאמן. לא באמת ציפינו שנגיע כל כך רחוק. לכן במובן הזה עשינו הישג עצום. כנראה שאיבוד האליפות יכאב במשך זמן מה, אבל אני לא רוצה לשכוח את מה שהשחקנים שלנו עשו השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully