וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווס אנסלד ג'וניור הוצג: "שמח לאמן שחקן כמו דני אבדיה, יש לו המון פוטנציאל"

המאמן החדש של וושינגטון וויזארדס החמיא: "הוא מאוד מגוון ובעל יתרונות פיזיים, ווסטברוק וביל דיברו איתי על מיצוי הפוטנציאל שלו"

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

ווס אנסלד ג'וניור, מאמנה החדש של וושינגטון וויזארדס, הוצג הערב (שני) והתייחס בין היתר לעתידו של דני אבדיה בקבוצה. "לדני יש הרבה פוטנציאל", הבהיר המאמן. "אני מאוד שמח על ההזדמנות שיש לי לאמן שחקן כמוהו, שהוא מאוד מגוון ובעל יתרונות פיזיים. ברור שהוא התקשה בקליעות, אבל זה ישתפר. הוא צריך לתת למשחק לבוא אליו. זיהיתי את הפוטנציאל שלו מרחוק. בשיחות עם ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל, שניהם דיברו איתי על מיצוי הפוטנציאל של אבדיה ורוי האצ'ימורה. גם הם מאוד מחויבים לתהליך הזה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
למאמן החדש יש תוכניות לגביו. דני אבדיה/GettyImages, Will Newton

עוד אמר המאמן: "זה כבוד גדול לאמן ב-NBA, אבל לעשות את זה בוושינגטון זה ממש מיוחד עבורי. השקעתי הרבה שעות כדי שההזדמנות הזו תגיע והנה אני כאן. אני יודע שאבא שלי צוחק עכשיו אי שם בשמיים ומאוד גאה בי. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא להיות אמיתי. אני לא יכול להיות מישהו שאני לא וזה עוזר בעיקר בתקופות הקשות. כמאמן, אתה צריך למצוא את הקול שלך ולאמן בדרך שתתאים לסגל ולקבוצה".

על הכוכבים אמר: "הייתה לי שיחה מצוינת עם ביל ועם ווסטברוק. המסר משניהם היה זהה - הם מוכנים שיאמנו אותם. זה ברור שהצד ההתקפי יותר קל לטיפול אצלם. כמנהיגי הקבוצה, שניהם מחויבים לשיפור בצד ההגנתי".

הג'נרל מנג'ר טומי שפרד הסביר את הבחירה: "אני מכיר את ווס המון שנים. הידע שלו והאחריות שקיבל במקומות אחרים הרשימו אותי מאוד. ידעתי מזמן שיש לו את זה, ועכשיו ראיתי שהוא גם מוכן לתפקיד. הוא עבד לאורך השנים עם כוכבים בתחילת דרכם כמו סטף קרי וקליי תומפסון בגולדן סטייט, ויקטור אולדיפו באורלנדו וניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי בדנבר. אתה יודע שזה סימן טוב אם שחקנים מתקשים ואומרים לך לקחת את המאמן הזה".

עוד בוואלה!

ווס אנסלד ג'וניור מונה למאמן הראשי של הוויזארדס

לכתבה המלאה

אנסלד ג'וניור בן ה-49 הוא בנו של כדורסלן העבר וחבר היכל התהילה ווס אנסלד, ששיחק גם הוא בעברו בוושינגטון. הוא נחשב כחסיד של כדורסל קבוצתי ומחזיק במוניטין של פיתוח שחקנים. תחתיו התפתחו בדנבר שחקנים כמו ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור. יכולות העבודה שלו עם שחקנים צעירים שיחקה תפקיד משמעותי במינוי מבחינת הוויזארדס, בין היתר כאמור כדי לקדם את אבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully