וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווס אנסלד ג'וניור מונה למאמן הראשי של הוויזארדס

מאמן חדש לדני אבדיה: עוזר מאמן דנבר בשש השנים האחרונות שב לקנדציה שנייה בוושינגטון, שם כבר היה חלק מצוות האימון בעבר

לאחר שראיינו כמה וכמה מועמדים, לוושינגטון וויזארדס יש מאמן חדש. ווס אנסלד ג'וניור מונה הערב (שבת) באופן רשמי למאמן הראשי של המועדון. אנסלד היה חלק מצוות האימון של הוויזארדס בתחילת קריירת האימון שלו, ועבד בקבוצה במשך שש שנים, מ-2005 עד 2011. בעונת 2011/12 היה עוזר בגולדן סטייט, משם עבר לאורלנדו ושש השנים האחרונות כאמור היה חלק מהצוות של דנבר.

אנסלד ג'וניור הוא בנו של כדורסלן העבר וחבר היכל התהילה ווס אנסלד, ששיחק גם הוא בעברו בוושינגטון. הוא נחשב כמי שאוהב כדורסל קבוצתי, ומחזיק במוניטין של פיתוח שחקנים. תחתיו התפתחו בדנבר שחקנים כמו ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי ומייקל פורטור ג'וניור. יכולות העבודה שלו עם שחקנים צעירים יכולה לשחק תפקיד משמעותי עבור הוויזארדס, אשר מחזיקים בלא מעט שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל, ביניהם כמובן דני אבדיה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
יש לו מאמן חדש. אבדיה/GettyImages, Will Newton

לאחר החתימה אמרו ג'נרל המנג'ר של וויזארדס, טומי שפרד: "ווס היה אחד מעוזרי המאמנים הטובים ביותר בשנים האחרונות ב-NBA, והיה מעל רובם המוחלט של המועמדים שראיינו. המוניטין שלו כמנהל משחק מעולה יחד עם תשומת הלב שלו לפרטים בשני צדי הפרקט, יחד עם המוניטין שלו לפתח שחקנים במשך יותר מ-20 שנה הביאו אותנו לקחת את ההחלטה. מאמינים בו שהוא יקח את הקבוצה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully