וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עידן זלמנסון חתם לשנתיים

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 12:46

הסנטר (26, 2.06) ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים מצטרף לקבוצה של דני פרנקו: "היה חשוב לצרף שחקן בכיר ואיכותי שהיה חלק מלא מעט אירועי שיא של הכדורסל הישראלי"

עידן זלמנסון, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב כדורסל, אתר רשמי
"בכיר ואיכותי". זלמנסון/אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על החתמתו של הסנטר הישראלי עידן זלמנסון לשנתיים. על מועמדותו של זלמנסון להפועל פורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני שבועיים. הסנטר העדיף את הצעתה של הפועל על פני הצעות רבות, כולל ממכבי ראשון לציון, הפועל אילת, הפועל חולון והצעות מהליגה הראשונה בצרפת.

"היה לנו חשוב לצרף שחקן ישראלי בכיר ואיכותי שהיה חלק מלא מעט אירועי שיא של הכדורסל הישראלי. לניסיון, לרוח ולאופי שעידן מביא למגרש יהיה משקל סגולי רב בסגל שנבנה לקראת העונה הבאה", אמר דני פרנקו על צירופו של זלמנסון, "זו הזדמנות גם לתת מילה טובה להנהלת הקבוצה שעשתה ועושה מאמץ גדול בשבועות האחרונים, מאמץ שהבשיל לכמה מהלכים שלא ברורים מאליהם בנוף הכדורסל הישראלי".

זלמנסון (26, 2.06) רשם בעונה החולפת 9.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא החל את הקריירה שלו במכבי תל אביב, ושיחק גם בבני הרצליה לפני שעבר לשלוש שנים טובות בראשון לציון במדיה אף זכה באליפות. בקיץ 2018 עבר לעונה בהפועל אילת לפני שהגיע לשנתיים בירושלים.

הסגל של האדומים כולל נכון לעכשיו את בר טימור, רז אדם, גיל בני, ג'יי פי טוקוטו, ג'יימס יאנג וג'ייקובן בראון. האדומים מחזיקים בחוזה גם עם בר טימור לקראת העונה הבאה, אך נראה כי הסיכוי שמדר ישחק בהפועל גם למרות ההסכם הזה הוא לא גבוה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully