וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עידן זלמנסון מועמד בכיר להצטרף

6.7.2021 / 20:56

הסנטר (26, 2.06) ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים עשוי להצטרף לקבוצה של דני פרנקו שמעוניינת לצרף ישראלי בעמדות הפנים. גם מכבי ראשון לציון מעוניינת בשחקן

הפועל תל אביב מעוניינת לצרף ישראלי בכיר נוסף לסגל הקיים שלה לקראת העונה הבאה כשאחד המועמדים הבולטים לתפקיד הוא שחקנה של הפועל ירושלים בשנתיים האחרונות עידן זלמנסון. בשחקן מעוניינת גם מכבי ראשון לציון, אך ייתכן שיבחר דווקא בקבוצה של דני פרנקו שרוצה לחזור השנה לצמרת הליגה אחרי שלוש שנים פחות טובות.

זלמנסון סיים את חוזהו בהפועל ירושלים ושב אוטומטית למכבי תל אביב שבחרה לא להחתים אותו על חוזה חדש ולמעשה שחררה אותו. בהפועל מחפשים שחקן פנים ישראלי לאחר שדניאל קופרברג עזב למכבי חיפה ויונתן מור צפוי גם כן לא להמשיך. מי שכבר חתום בעמדות הפנים הוא ג'יי פי טוקוטו שהאריך את חוזהו עוד במהלך העונה.

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון עם תמיר בלאט. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
יעבור לדרייב אין? זלמנסון/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

זלמנסון (26, 2.06) רשם בעונה החולפת 9.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא החל את הקריירה שלו במכבי תל אביב, ושיחק גם בבני הרצליה לפני שעבר לשלוש שנים טובות בראשון לציון במדיה אף זכה באליפות. בקיץ 2018 עבר לעונה בהפועל אילת לפני שהגיע לשנתיים בירושלים.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו את בר טימור, רז אדם, ג'יי פי טוקוטו וג'יימס יאנג. האדומים מחכים לתוצאות הבוררות של ים מדר, אך הערכה היא כי הסיכוי שמדר ישחק גם בעונה הבאה בקבוצה הוא נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully