וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים מגיעים: רונאלדיניו נחת בישראל לקראת קלאסיקו הוותיקים

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 14:27

גוברת ההתרגשות לקראת משחק הראווה בין כוכבי העבר של ברצלונה וריאל מדריד, שיתקיים ביום שלישי בבלומפילד: אגדה אחת כבר הגיעה

רונאלדיניו לקראת משחק האגדות בין כוכבי ברצלונה לבין כוכבי בית"ר ירושלים/יח"צ

גוברת ההתרגשות לקראת משחק הראווה בין כוכבי ברצלונה לשעבר לכוכבי ריאל מדריד לשעבר, שיתקיים מחר (שלישי) בבלומפילד. בין היתר ישתתפו במשחק כדורגלני עבר כמו ריבאלדו, רוברטו קרלוס, לואיס פיגו, דקו, גאיצקה מנדייטה, גיירמו אמור ואחרים. גם נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, יגיע למשחק. כזכור, ספיר ברמן תשפוט במשחק.

מי שנחת הבוקר בישראל היה רונאלדיניו, האגדה הברזילאית, שכהרגלו נראה מחויך עם הגעתו ארצה.

רונאלדיניו נחת בישראל לקראת משחק הראווה קלאסיקו הוותיקים. באדיבות MTR7, אתר רשמי
ברוך הבא. רונאלדיניו/אתר רשמי, באדיבות MTR7

צפו באימון של שחקני ברצלונה

שחקני ברצלונה מתאמנים לקראת קלאסיקו אגדות העבר/MTR7

אגדות הכדורגל של ברצלונה פגשו על הדשא את הילדים של עמותת אלו"ט: ריבאלדו, סביולה וכל השחקנים הגדולים של הקטלונים עשו הבוקר (שני) מחווה מרגשת לילדים ישראלים על הרצף האוטיסטי מעמותת אלו"ט, והעניקו להם חצי שעה של אושר שוודאי לא ישכחו לעולם.

הילדים הגיעו נרגשים לאצטדיון וישבו בציפייה דרוכה עד שהשחקנים עלו למגרש וההתרגשות שברה שיאים. אחרי שהשחקנים חתמו לילדים על כדורים, ונעמדו איתם לצילום משותף, היה זה ריבאלדו שנשאר להתמסר איתם בצד, דקות ארוכות אחרי שהשחקנים האחרים ירדו לחדר ההלבשה. כוכב העבר הנרגש אמר: "ברכות חמות לכל הילדים בישראל".

ילדי אלו"ט הפליאו במסירות, חלקם מתאמנים בקבוצות ייעודיות בכדורגל במודיעין, בכרמיאל ובמקומות נוספים בארץ. הם העניקו לשחקנים הקטלונים פאזלים מסדרה מיוחדת שהשיקה אלו"ט, ומבוססת על ציורים של אמנים עם אוטיזם ממרכזי התעסוקה של העמותה ברחבי הארץ. חלק של פאזל הוא הסמל הבינלאומי לאוטיזם, ומעביר את המסר לשילוב ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי בקהילה ובחברה.

ילדי אלו"ט עם כוכבי ברצלונה. שלומי מזרחי,
היה מרגש. ילדי אלו"ט עם כוכבי ברצלונה/שלומי מזרחי

למפגש הצטרף יו"ר אלו"ט עמוס שפירא שאיתגר את הילדים בבעיטות לשער אבל השוערים המצויינים של אלו"ט עמדו במשימה בכבוד: "זהו מפגש מרגש שמראה כמה הספורט הוא חיבור דרך הנשמה, הרגליים, והראש ואני שמח על ההזדמנות והחוויה שניתנה לילדי אלו"ט לפגוש כוכבים בינלאומיים בסדר גודל כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully