וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה על חוזהו של ליאונל מסי: "חייבים לכבד את חוקי הפיירפליי"

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 23:26

נשיא ברצלונה הגיע לחולון לפתיחת התערוכה של הקבוצה ודיבר על עתידו של הכוכב: "הוא שמח במועדון ואעשה הכול להשאירו"

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

תערוכת ברצלונה נפתחה היום (ראשון) בחולון. התערוכה מתפרשת על שטח של 1500 מטרים ובתוך התערוכה יוכלו המבקרים לעבור בין החדרים השונים ולהרגיש כמו שחקנים במגרש. בנוסף, אפשר יהיה להתרשם שם מגביעים שונים בהם זכתה בקבוצה ותארים נוספים. בין האורחים שהגיעו אל פתיחת התערוכה היו כדורגלן העבר וסוכן השחקנים אבי נמני, המנהל הטכני של ברצלונה ואיש מכבי תל אביב לשעבר ג'ורדי קרויף וקשר הפועל תל אביב עידן ורד.

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, שנכח באירוע, התייחס לעתידו של ליאונל מסי ואמר: "אני אסיר תודה כלפי ליאונל מסי כי אני יודע שהוא רוצה להישאר. אנחנו עושים את המיטב מבחינתנו והוא עושה את המיטב מבחינתו. אנחנו חייבים לציית לחוקי הפיירפליי בלה ליגה ונעשה הכול כדי לעמוד בהם. ברור שאנחנו רוצים את מסי בקבוצה. כולנו מכבדים אחד את השני ועושים את המיטב ואני אסיר תודה כלפי כולם. הוא שמח בברצלונה והמחויבות שלי היא לעשות את המיטב כדי להשאיר את מסי בברצלונה, אבל זה לא הושלם עדיין".

על ביטול המשחק מול בית"ר ירושלים, הוא הוסיף: "היו אנשים שהחליטו לבטל את משחק הראווה. אני מכבד אותו. היינו אמורים לשחק בתל אביב ולא משנה אם זה בירושלים. אנחנו אוהבים את המדינה שלכם, לא משנה לנו איפה נשחק. אני בטוח שתחת נשיאותי נביא את ברצלונה לשחק בישראל".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה בתערוכת ברצלונה. דני מרון
"בארסה היא מועדון כדורגל אירופאי, אבל יש לה המון אוהדים בישראל". לאפורטה/דני מרון
ג'ורדי קרויף עם אבי נמני בתערוכת ברצלונה. דני מרון
אבי נמני וג'ורדי קרויף מסתודדים/דני מרון
ג'ורדי קרויף עם ז'ואן לאפורטה בתערוכת ברצלונה. דני מרון
ג'ורדי קרויף עם לאפורטה/דני מרון
תערוכת ברצלונה. דני מרון
התערוכה בחולון/דני מרון
עידן ורד שחקן הפועל תל אביב בתערוכת ברצלונה. דני מרון
הגיע לפתיחת התערוכה. ורד/דני מרון

ראש עיריית חולון מוטי ששון אמר: "ערב טוב נשיא קבוצת ברצלונה מר ז'ואן לפורטה, שחקני עבר ואורחים נכבדים ברוך הבא לחולון. אני גאה לפתוח את התערוכה הבינאלומית שמוצגת בבכורה עולמית כאן אצלנו בהיכל הטוטו. התערוכה מעבירה את חווית קאמפ נואו לתושבי העיר הקטנים והגדולים וכמובן לתושבי ישראל. עיריית חולון גאה לארח את התערוכה בהיכל שמעניק לדורות הבאים חוויה ספורטיבית ומודרנית. אני מודה לכולכם שהגעתם ומזמין אתכם ליהנות ממה שיש לחולון להעניק".

עיסאווי פריג' (מרצ), השר לשיתוף פעולה אזורי, אמר: "חברים יקרים איזה כיף להיות כאן. אני גאה לעמוד כאן לצידך מר ז'ואן לפורטה- ברוך הבא לישראל. לפני שהייתי שר צמחתי מכדורגל, ברגע שהזמינו אותי לאירוע הזה לא היססתי לרגע להיות עם החברים שמעצבים את הכדורגל שלנו. כמו אלונה ברקת, האנשים שהשקיעו ממיטב כספם כדי לבנות מערכת ספורט וכדורגל מפותחת כאן בישראל. אני רואה כאן מול עיניי את גדולי השחקנים בעבר ובהווה כמו חיים רביבו ועידן ורד וכולי מתמלא גאווה. ברצלונה היא לא קבוצה היא סמל! שאני רואה את ילדיי משחקים ברחובות עם חולצות של מסי זה עוצמה! כשר לשת"פ איזורי שמתי את סוגיית הספורט וחיבור בני נוער מכל מדינות האיזור כמטרה עליונה במשרדי. אני מקווה שהספורו יאגד אותנו ויחבר אותנו"

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה: "שר השת"פ תודה על המילים החמות, שגריר ספרד תודה על האופן בו אתה מייצג אותנו בישראל ותודה לחברה שהוציאה את הפרויקט לפועל. חבריי בישראל, זה כבוד גדול בשבילנו לפתוח את האירועים ולקרב את בארסה לאוהדים מסביב לעולם ולחבר אותם לערכים שלנו. כמו שאתם יכולים לראות, תערוכת בארסה זה מסע של היסטוריה שמשלב חוויה אינטרקטיבית המשלבת טכנולוגיה מתקדמת. תיהנו בסיור ואני מקווה שתחוו את ההרגשה הנהדרת של קאמפ נאו בעזרת המשחקים האינטרקטיבים והחללים המתקדמים. אני רוצה להודות לאוהדי בארסה הישראלים שאין דומים להם בעולם. בארסה היא מועדון כדורגל אירופאי, אבל יש לה המון אוהדים בישראל. אחד הדברים היפים בבארסה, זה היכולת שלה להתחבר לכל אוהד בכל מקום בעולם תוך כדי שהיא מקדמת ערכים כמו דמוקרטיה ושלום וזה תוך אמונה שהספורט יכול לחבר בין אנשים ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. כדורגל זה תשוקה, זו תחושה ואני רוצה שאוהדי בארסה בישראל ירגישו את הנשמה שלנו. תודה רבה לאוהדי בארסה של ישראל (סיים את דבריו בעברית)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully