וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA נפרדו מכספי, סטיב קר: "אתה השחקן הכי טוב שיצא מישראל"

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 21:54

מאמנו של כספי בגולדן סטייט לשעבר פרגן, אדם סילבר הקומישינר: "בטוח שנשתף פעולה בעתיד". ורז'או: "למדתי ממך המון". צפו בסרטון

שחקני NBA נפרדים מעומרי כספי/מכבי תל אביב

עומרי כספי פורש, ועכשיו זה רשמי. אחרי קריירת NBA ארוכה מאוד, הפורוורד החליט לתלות את הנעליים בגלל הפציעות שהעיבו על הקריירה שלו והקשו עליו להציג את היכולת הרגילה שלו. לרגל הפרישה שלו, אנשי ה-NBA ששיתפו עמו פעולה לאורך השנים, נפרדו ממנו בסרטון מרגש שערכה מכבי תל אביב.

עומרי כספי עם דני אבדיה. קובי אליהו
כספי והיורש אבדיה/קובי אליהו

אדם סילבר קומישינר ה-NBA אמר: "היית השחקן הישראלי הראשון ששיחק בליגה הזו. הרבה שחקנים למדו ממך והלכו בעקבותיך. אני יודע שאתה הולך להמשיך לעבוד איתנו ב-NBA ויש לך עוד כל כך הרבה להציע למשחק. ברכות על קריירה נהדרת".

סטיב קר, מאמנו לשעבר בגולדן סטייט: "שמעתי את החדשות שאתה מודיע על פרישה. הייתה לך קריירה נהדרת ואהבתי לאמן אותך בגולדן סטייט, אתה ג'נטלמן ושחקן מצוין. השחקן הכי טוב שיצא מישראל, כך שיש לך הרבה מה להתגאות בו. ברכות לך מכולנו בווריירס, ושיהיה לך כל טוב".

עוד בוואלה!

"לשמור על לברון או קובי. פחד אלוהים"

לכתבה המלאה
עומרי כספי מסע"ת פרישה. קובי אליהו
קיבל את הכבוד המגיע לו. כספי/קובי אליהו

אנדרסון ורז'או, ששיתף עמו פעולה בקליבלנד: "אני רוצה לברך אותך על הקריירה המדהימה שלך ולהודות לך על הזמן שהיינו יחד בקליבלנד. למדתי ממך המון, אתה שחקן מדהים".

מיקי ברקוביץ': "רוצה לאחל לך הרבה בריאות ושתתחיל קריירה חדשה שלבטח גם שם תגיע לרמות הגבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully