וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול מבטיח "לפתור" את עניין האיבודים, יאניס מבקש לשכוח מהגג הגדול

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 7:37

פיניקס סומכת על המנהיג שלה שיתאושש במשחק 5, כוכב מילווקי הצטנע: "כשעוסקים בעבר, זה האגו שמדבר. סיימנו. צריך להמשיך הלאה"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של מילווקי באקס

הצגה מופלאה של דווין בוקר לא הספיקה לפיניקס במשחק מספר 4 של גמר ה-NBA, שכן כריס פול לא עמד בלחץ עם 10 נקודות בלבד (5 מ-13 מהשדה) וחמישה איבודים - אחד מהם מכריע, באחת ההתקפות החשובות של המשחק. הלילה (בין שבת לראשון) יקווה הרכז הוותיק לכפר על כך ולהעניק לסאנס יתרון 2:3 בסדרת הגמר הנהדרת.

"אני בסדר", התעקש, כשאנשי התקשורת בארצות הברית תהו האם החמיר את פציעתו בידו הימנית - פציעה שהטרידה אותו מאוד בגמר המערב. "אני לא מתעסק בעבר, כבר איבדתי המון כדורים בעבר. בסופו של דבר צריך לנצח, ואם אני מאבד כדורים אז יש לנו פחות הזדמנויות לקלוע. אני כבר אפתור את זה. אני שונא את זה, אבל זה עד כדי כך פשוט. היה לנו רק סוויפ אחד, וזה מה שקורה בגמרים, בגלל זה הם הטוב משבעה משחקים. יש פה דרמות. צריך להגן על הבית שלנו ולנצח".

שחקני הסאנס סומכים ב-100 אחוז על המנהיג שלהם, וכך גם המאמן מונטי וויליאמס. "כריס נשאר אותו כריס", אמר. "הוא מאוד ממוקד, כואב לי שאני לא יכול לעזור לו. הוא תמיד חושב על לנצח".

בשני המשחקים הראשונים בסדרה העמיד פול ממוצעים של 27.5 נקודות ו-9.5 אסיסטים. בשני המשחקים הבאים, במילווקי, סיפק רק 14.5 נקודות ו-8 ריבאונדים. "אנחנו מדברים כרגע רק על כדורסל", אמר וויליאמס. "כולכם מכירים את כריס, אין מישהו בחדר ההלבשה שלנו שלא מצפה ממנו לבוא ולהיות מצוין במשחק הבא. רמת הפוקוס שלו גבוהה בצורה בלתי רגילה".

מנגד, מילווקי מחפשת להמשיך במומנטום עם ניצחון שלישי ברציפות שיקרב אותה מאוד לאליפות ראשונה מאז 1971. שיחת היום אצל הבאקס המשיכה להיות הגג המדהים של יאניס אנטטוקומו על דיאנדרה אייטון. "זה מדהים מה הגוף שלך יכול לעשות", אמר הגריק פריק, "כשאתה חושב על לנצח, אתה מגיע ממש לקצה. אני לא יכול להסביר את המהלך הזה, אבל כשמדברים על העבר, זה האגו שמדבר. סיימנו. צריך להמשיך הלאה. אני צריך להמשיך לבצע מהלכים מנצחים ולמצוא דרכים להיות מצוין".

אנטטוקומפו נשמע פילוסופי למדי במסיבת העיתונאים של הבאקס. "מהניסיון שלי, כשאני חושב לעצמי, עשיתי כך וכך, הייתי גדול, קלעתי 30, היה לי 25, 10 ו-10, למחרת בדרך כלל אהיה גרוע", אמר. "מצאתי גישה לפיה כל העיסוק בעבר הוא רק ענייני אגו. אני מתעסק רק בעתיד, זו הגאווה שלי, וגם בהווה. זה עניין של צניעות, של לא להציב מטרות".

עוד בוואלה!

"הוא נראה כמו עלה נידף": בצל הביקורות, כריס פול מתכונן למשחק חייו

לכתבה המלאה

כשנשאל מה השתנה אצל הקבוצה שלו בהשוואה לכשלונות הפלייאוף הקודמים, השיב: "עבדנו מאוד קשה השנה כדי לבנות הרגלים מנצחים. אנחנו מתחרים בכל משחק, לא חוששים מהתוצאה, פשוט מתחרים הכי חזק שאפשר ומשחקים יחד. כשאתה בפיגור 1:0 או 2:0 אתה לא חושב על זה, אתה פשוט מנסה לנצח משחק אחד ולבנות מומנטום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully