וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הפרויקט המסקרן של הקיץ בליגת העל יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 14:05

הסגל טרם הושלם, אבל חלק מסימני השאלה יוסרו כשהקבוצה מבירת הנגב תתארח אצל מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו (חמישי, 20:30, ספורט1). ספורי יקבל קרדיט מחודש, שכטר ימשיך לצבור קילומטרז', מיכה יעלה מהספסל ואבו עביד מועדף בצד ימין. לפחות בינתיים

מסיבת עיתונאים הפועל באר שבע לקראת מפגש האירופיות מול מ.ס. אשדוד/עריכת וידאו: עמית שמחה

אחד הפרויקטים הכי מעניינים של הקיץ ייצא הערב לדרך, כשהפועל באר שבע תתארח אצל מ.ס. אשדוד במשחק גביע הטוטו (חמישי, 20:30, ספורט1). זו עדיין לא הקבוצה השלמה שמתכננים בטרנר, ולפי הערכת רוני לוי בתוך שבועיים יצורפו גם חלוץ ומגן שמאלי זרים, אבל זה בהחלט יהיה ניסוי כלים ראשון ומאוד מסקרן. כזה שיוכל לתת קצת אינדיקציה לגבי המהלכים שנעשו בקבוצה הקיץ במטרה לנסות ולחזור להיות בורג משמעותי בצמרת הגבוהה.

אריאל הרוש יפתח הערב בשער אחרי סאגה ארוכה שהייתה סביבו הקיץ בשל העובדה שכבר שיחק בקבוצה ועזב בטונים צורמים. על הספסל יחכה עומרי גלזר. המאמן רוני לוי מעדיף כרגע את איאד אבו עביד על פני שחקן הבית אור דדיה כמגן ימני, אבל העמדה הזו פתוחה לחלוטין. הפציעה של חאתם עבד אלחמיד בברכו תדרוש היעדרות של כמה שבועות ואיתן טיבי ייכנס למשבצת הבלם לצד מיגל ויטור, אחרי שנים ארוכות של הישגים במכבי תל אביב. בעמדת המגן השמאלי חסר כאמור מגן זר וגם אביב סולומון פצוע, כך שדוד קלטינס ישחק בינתיים בפוזיציה הלא נוחה הזו עבורו.

רועי גורדנה יפתח מול מ.ס. אשדוד שבמדיה הוא פרח והפך לאחד משחקני מרכז המגרש הטובים בארץ. גורדנה התאים כמו כפפה לג'קי בן זקן, אך הוא קיבל הצעה גבוהה יותר מאלונה ברקת ועזב לטובת החוזה הגבוה בקריירה שלו. לצדו יורכבו הערב מריאנו באריירו שכבר משחק על תקן ישראלי ורמזי ספורי שחזר בעצמו לקבוצה אחרי חצי עונה כמושאל באשדוד. רוני לוי מזהה הרבה איכות אצל ספורי ואולי הוא יהיה זה שיצליח סוף סוף למצות את הפוטנציאל הגדול שלו.

דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע עם יוג'ין אנסה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
בבאר שבע קיימות ציפיות גבוהות מאוד מאנסה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

דור מיכה, הרכש האחרון ברשימה עד עכשיו, יפתח על הספסל ויעלה לכמה דקות. מי שייעדר הוא דוידה פטרוצ'י, שעדיין צריך לעבור סדרת אימונים כדי להיכנס לכושר. בהתקפה תולים בהפועל באר שבע הרבה תקוות ביוג'ין אנסה שנראה טוב וחד באימונים. אלטון אקולטסה קיבל בתחילת הקיץ הודעה לחפש קבוצה אחרת, אבל בשלב הזה הוא בהפועל באר שבע, רוצה להישאר וינסה לפתוח ברגל ימין את העונה.

בחוד יפתח איתי שכטר. בשלב הזה רוצה רוני לוי להכניס את שכטר לעניינים דרך דקות משחק והוא יועדף על פני שגיב יחזקאל.

עוד בוואלה

בצל העונה שיוצאת לדרך: מ.ס. אשדוד מגלה עניין בחנן ממן

לכתבה המלאה

אחד הסממנים לבעיות של הפועל באר שבע בעונה שעברה היו ההפסדים למ.ס. אשדוד. זו גם הסיבה שאלונה ברקת פזלה לעבר רן בן שמעון. רמז לכך שבבאר שבע יוכלו לראות שיפור כבר הערב, יהיה ניצחון באשדוד. הפסד נוסף לקבוצה מעיר הנמל - וסימני השאלה יעלו כבר הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully