וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל העונה שיוצאת לדרך: מ.ס. אשדוד מגלה עניין בחנן ממן

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 10:09

אם יעזוב את הפועל חיפה וירצה לשחק אצל בן שמעון, ינסו במועדון לצרף את הקשר. שלל חיסורים מול הפועל באר שבע (20:30, ספורט1), שביעות רצון מראינוב

רן בן שמעון, טום בן זקן במסיבת עיתונאים של מ.ס. אשדוד/עריכת וידאו: עמית שמחה

מ.ס. אשדוד מגלה עניין רב בחנן ממן שעשוי לעזוב את הפועל חיפה. אם השחקן ייפרד מהאדומים, ירצה לשחק באשדוד והשכר שלו יהיה תואם את מה שבעיר הנמל נוהגים לשלם, הקשר עשוי לנחות בקבוצה של רן בן שמעון שחזרה אתמול לפנות בוקר לארץ ממחנה אימונים בסלובניה, ערכה אמש אימון קל וכבר הערב (חמישי, 20:30, ספורט1) תפתח רשמית את העונה במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע.

באשדוד יחסרו הערב מספר שחקנים. טימותי אוואני יחמיץ את התקופה הקרובה ובתוכה המוקדמות באירופה בשל פציעה בשריר. ההערכה היא שייקח לפחות חודש עד שהבלם האוגנדי ישוב לפעילות מלאה. גיל כהן ימלא את מקומו לצד ננאד צבטקוביץ'. בקישור ייעדרו הערב שני הצעירים המבטיחים שלו הרוש ועוז בילו. הרוש הורחק בגמר גביע הנוער בחודש שעבר וירצה את ההרחקה הערב. בילו הורחק ברבע גמר גביע הנוער בעונה החולפת, ריצה משחק אחד בליגה לנוער אבל על פי תקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל הוא חייב לרצות הרחקה גם ממשחק בוגרים ולכן גם הוא ייעדר.

אליהם ברשימת ההיעדרות הערב יצטרף חמודי כנעאן שזקוק למנוחה בשל פציעה קלה ועומס. החלוץ פאהד באיו צפוי לשחק רק מחצית בשל פציעה קלה. מי שיחזור הערב לשחק בשורות אשדוד הוא אור אינברום שגדל במועדון ויצא לשחק מחוץ לעיר במשך כמה שנים. באשדוד מצפים לקבל אינברום בוגר, אחראי ושחקן יותר שלם אחרי סבב הקבוצות שעשה. בקבוצה מרוצים מהשתלבותו של הזר הבולגרי מרטין ראינוב שצפוי לפתוח הערב בקישור האחורי ולערוך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה.

חנן ממן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מבוקש. ממן/מאור אלקסלסי

יואב ג'רפי מועדף כרגע כשוער הראשון על פני רועי משפתי שהיה כבר עם רגל וחצי בחוץ ולבסוף נשאר בקבוצה.

באמצע השבוע הבא תמריא אשדוד למשחק מול קרבאח במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ לחיזוק אחרי המכירה של דין דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully