וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עדיין שיכורה מהאליפות? "בכושר של העונה שעברה, היינו עוברים"

15.7.2021 / 5:24

הירוקים מנסים לשים את האצבע על הסיבות שגרמו להדחה המאכזבת מליגת האלופות ומודים שיש מעט זחיחות. עלי מוחמד ספג ביקורת על ההרחקה, רמי גרשון המחיש שוב את הפער בין אירופה לישראל, אבל האלופה כבר עם הראש בטביליסי: "צריך לאסוף את השברים". אלוף האלופים נדחה ביממה

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה תנחת היום (חמישי) בצהריים בישראל אחרי ההדחה הכואבת ממוקדמות ליגת האלופות אתמול בקזחסטן. גם שעות ארוכות אמש אחרי ההפסד 2:0 לקייראט, התקשו שחקני מכבי חיפה לעכל את הקלות שבה הם עפו ממפעל החלומות של אופ"א. "צריך להגיד את האמת, הפסדנו את ההתמודדות בחיפה בשבוע שעבר", אמר אמש גורם במכבי חיפה. "לא ניצלנו את יתרון הביתיות, לא יצאנו לקזחסטן עם מקדמה מהמשחק הראשון, חשבנו שהדברים יילכו וישתפרו במשחק השני כי נהיה קצת יותר משופשפים, אבל ההפסד היה יותר מדי קל".

במכבי חיפה היה גם מי שדיבר אמש על כך שהקבוצה לא ידעה לרדת לקרקע מחגיגות האליפות אחרי עשור שחון במיוחד. התחושה היא שהשחקנים של ברק בכר היו באופוריה ארוכה אחרי האליפות שלוו בחגיגות ממושכות ולעונה הזו הקבוצה לא נכנסה כמו שצריך. "בכושר שהיה לנו במהלך העונה שעברה, היינו עוברים אותם", התחייב אמש שחקן בקבוצה. "נכון לעכשיו, מכבי חיפה הנוכחית פחות טובה מזו שהייתה בעונה שעברה ולא בגלל שאיבדנו שחקן כזה או אחר. אלה פשוט תקופות אחרות. היום אנחנו בתחילת העונה ולא בכושר המשחק שהיינו בתקופות רבות של העונה שעברה. זה אולי נשמע תירוץ, אבל שילמנו מחיר בהתמודדות הזו כי הליגה שם משוחקת ואנחנו מאוד חלודים".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
זמן להעיר את השחקנים מהחלום? ברק בכר/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

עיקרי הדברים

  • מכבי חיפה יודעת אחרי ההדחה מליגת האלופות: זה הוכרע במשחק הראשון
  • בקבוצה חוששים: השחקנים עדיין לא ירדו לגמרי לקרקע אחרי חגיגות האליפות
  • שחקן בקבוצה משוכנע: "אם היינו בכושר של העונה שעברה, היינו עוברים אותם"
  • ביקורת על ההרחקה של עלי מוחמד. גם חזיזה, שרי ורודריגס לא עמדו בציפיות

עוד בוואלה!

ברק בכר: "אני לא מתאכזב כי לא הגיע לנו, חד משמעית"

לכתבה המלאה

מעבר לאכזבה העצומה ולהרגשת הכישלון, חוששים כעת במכבי חיפה מהמפגש הכפול שמחכה להם בשבועיים הקרובים מול דינמו טביליסי במוקדמות הקונפרנס ליג. הצוות המקצועי יחל כבר היום לאושש את השחקנים, לטפל בהם ולהרים אותם כי מכבי חיפה חייבת להתקדם בסיבובים של הקונפרנס ליג ואולי להגיע לשלב הבתים שיהווה סוג של נחמה להדחה אתמול. "אוי ואבוי אם לא נתאושש עד הגאורגים", אמר אמש גורם במועדון. "אין יותר מדי מה לעשות עם ההדחה מול הקזחים. צריך ללמוד ממה שקרה ולעבור שלבים בקונפרנס ליג".

המשחק אתמול חשף שוב עד כמה הכדורגל הישראלי חי בחלומות. אלופת ישראל, שנראתה לרבים בעונה שעברה כקבוצה איכותית וחזקה, עפה כבר בסיבוב הראשון מול קבוצה מקזחסטן. ברק בכר כראש הצוות המקצועי לא עמד במשימה ולא עבר אפילו את הסיבוב הזה, אבל בעיני רבים במועדון הוא לא צריך לקחת את כל נטל האשמה עליו. שחקני מפתח כמו דולב חזיזה, צ'ארון שרי וחוסה רודריגס לא הביאו לדשא שום דבר מיוחד. בהגנה רשם רמי גרשון משחק נורא עם טעויות בסיסיות בפעולות הגנתיות, מה שלימד שמה שטוב לליגה שלנו ולמפגשים מול הפועל חדרה ובני סכנין, לא יכול להספיק גם למשחק מול קבוצה שמגיעה מליגה יותר זניחה מהליגה הישראלית.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
לא סיפק את הסחורה. שרי עם הכדור, אמש/אתר רשמי, מכבי חיפה

עלי מוחמד יחמיץ את המשחק מול דינמו טביליסי בגאורגיה בעוד שבוע בעקבות ההרחקה שלו אתמול. ביקורת נשמעה כלפי מוחמד על כך שהגיע בכלל לעימות עם הספסל של קייראט. נטע לביא לא יהיה כשיר גם למשחק בעוד שבוע ויחסר אף הוא. "אנחנו צריכים לאסוף את השברים ולהגיע מוכנים למשחק בטביליסי", סיכם אמש גורם בקבוצה. "כרגע זה נראה רע מאוד. השחקנים היו מאוד שבורים. הם יודעים כמה אנשים הם אכזבו".

משחק אלוף האלופים מול מכבי תל אביב, שאמור היה להתקיים ביום שבת (24 ביולי), נדחה ביממה ויתקיים ביום ראשון (ה-25 ביולי) - עדיין בסמי עופר. יש לציין כי בתחילת אפריל נערך דיון בנושא בדירקטוריון המינהלת ובו הצביעו כולם שהמשחק יהפוך להיות משחק אותו מארחת האלופה. בעקבות הזזת המשחק קדימה ב-24 שעות לשתי הקבוצות יהיה את אותו זמן מנוחה בין שני המשחקים במוקדמות הקונפרנס ליג.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully