וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפגוש את דינמו טביליסי בקונפרנס ליג

האלופה תהיה הישראלית הרביעית בקונפרנס ליג ותצא בחמישי הבא לגאורגיה במסגרת סיבוב המוקדמות השני. הגומלין בחיפה ב-29 ביולי

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה הודחה מליגת האלופות כבר בסיבוב המוקדמות הראשון ונשרה לקונפרנס ליג, המפעל החדש של אופ"א והשלישי בחשיבותו. הירוקים, שהפסידו 2:0 לקייראט בקזחסטן אחרי 1:1 במשחק הראשון בארץ, מצטרפים למכבי תל אביב, מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני, ובשבוע הבא יתארחו אצל דינמו טביליסי, שנשרה גם היא מליגת האלופות אחרי הפסד 2:1 לנפטצ'י באקו (2:4 לאזרים בסיכום). הגומלין יהיה בחיפה ב-29 ביולי.

זה יהיה מפגש ראשון אי פעם של מכבי חיפה עם יריבה גאורגית במפעלי אופ"א. הפועל באר שבע ניצחה בעונה שעברה את דינמו באטומי בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, בעוד בית"ר ירושלים הודחה לפני שלוש שנים על ידי צ'יחורה באותו שלב ועברה את ויט טביליסי במוקדמות גביע אופ"א בשנת 2000.

דינמו טביליסי היא שיאנית האליפויות של גאורגיה עם 18 זכיות, כולל בשנתיים האחרונות. כרגע הליגה הגאורגית פעילה והקבוצה נמצאת במקום השני אחרי 21 מחזורים, מרחק שתי נקודות מדינמו באטומי המוליכה. השם הגדול של הקבוצה הוא ג'אנו אנאנידזה, שחקן נבחרת גאורגיה שהיה הבטחה גדולה בצעירותו, ולצדו חמישה זרים, ביניהם זוראן מארושיץ' הסרבי שכבש בהפסד הביתי 2:1 ומילאן ראדין שהיה חתום על שער היתרון הערב, לפני המהפך של נפטצ'י.

מילאן ראדין שחקן דינמו טביליסי. דינמו טביליסי, אתר רשמי
השער שלו לא הספיק לגאורגים. מילאן ראדין/אתר רשמי, דינמו טביליסי

המענקים במפעל החדש זהים לאלו שהיו בעונות האחרונות בליגה האירופית. הגעה לסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג שווה 550 אלף יורו, שלב הפלייאוף מעניק עוד 750 אלף וכניסה לשלב הבתים תבטיח לכל קבוצה ישראלית 2.94 מיליון יורו. תיקו בשלב הבתים יזכה את הקבוצות ב-166 אלף יורו וניצחון יהיה שווה חצי מיליון. ראשות בית תעניק 650 אלף יורו ועלייה מהמקום השני מחצית הסכום.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הודחה על ידי קייראט בסיבוב המוקדמות הראשון של האלופות

לכתבה המלאה

תאריכי המפעל

  • משחקי סיבוב המוקדמות השני: 22 ביולי ו-29 ביולי
  • הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 19 ביולי
  • המשחקים: 5 באוגוסט ו-12 באוגוסט
  • הגרלת שלב הפלייאוף: 2 באוגוסט
  • המשחקים: 19 באוגוסט ו-26 באוגוסט
  • הגרלת שלב הבתים: 27 באוגוסט
  • המשחקים: 16 בספטמבר עד 9 בדצמבר
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully