וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "השופטים בישראל עושים המון טעויות ומעדיפים את הקבוצות הקטנות"

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:37

מאמן מכבי תל אביב לשעבר תקף את שופטי ליגת העל בריאיון ביוון: "מרגיש כאילו הם נוטים לטובת הקבוצות הקטנות". על גולדהאר: "בעלים נדיר, אנחנו עדיין בקשר"

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

אחרי ההצלחה הגדולה במכבי תל אביב, המאמן הסרבי ולאדן איביץ' קיבל את ההזדמנות הגדולה בקריירה שלו, כשהוחתם במועדון הפאר האנגלי ווטפורד. אלא שבחלוף ארבעה חודשים בלבד, ולאחר שניהל בסך הכול 20 משחקים, איביץ' פוטר מהצרעות ועדיין לא מצא לעצמו קבוצה חדשה.

בריאיון שהעניק לאתר היווני sport24, דיבר המאמן הסרבי, בין היתר, גם על התקופה בישראל ובמכבי תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
שמר על קשר עם גולדהאר. איביץ'/דני מרון

"כשהגעתי למכבי תל אביב, היא לא זכתה באליפות שלוש שנים ברציפות", אמר איביץ'. "זה אתגר אותי מאוד, הייתי רעב לתארים אחרי התקופה בפאוק וזו הייתה בחירה מצוינת. זכיתי עם הקבוצה בשתי אליפות, בגביע ובסופר קאפ".

"הבעלים במכבי תל אביב היה נדיר, משהו שלא פוגשים בכל יום בכדורגל", הוסיף הסרבי. "בגלל שהוא גר בקנדה, נפגשנו בסך הכול שלוש פעמים בשנתיים שלי שם, אבל דיברנו עוד המון פעמים בטלפון. הוא מעולם לא התערב מקצועית, אפילו לא פעם אחת. אני זוכר שהוא אמר לי 'קח את המפתחות של הקבוצה ותעשה מה שאתה חושב ומאמין בו'. אנחנו עדיין משוחחים, יש לנו מערכת יחסים מצוינת".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
"השופטים נוטים לטובת הקבוצות הקטנות". איביץ'/דני מרון

איביץ' נשאל על מצב השופטים בישראל: "בליגת העל בישראל יש רק שופטים ישראלים, והם עושים המון טעויות, כמו גם המאמנים והשחקנים שם. שמתי לב שבמשחקים שלנו ושל קבוצות גדולות אחרות, כמו מכבי חיפה והפועל באר שבע, השופטים נוטים לטובת הקבוצות הקטנות. זה מרגיש כאילו הם בעדן, וזו הסיבה שכעסתי אחרי משחקים. למרות זאת, לא היו לי בעיות עם השופטים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully