וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיזה האיטלקית הציעה מיליון יורו על יונתן כהן, מכבי תל אביב דחתה, השחקן שואף לצאת לאירופה

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 14:54

הצהובים הבהירו לקבוצה מהסרייה B שמדובר בסכום נמוך מדי, השחקן אמר ליצחקי שהוא מוכן לאתגר חדש. בריאיון לאתר הרשמי אמר כהן: "מכבי תל אביב השנה תהיה רעבה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

מכבי תל אביב דחתה בסוף השבוע האחרון הצעה בגובה של מיליון יורו לרכישת יונתן כהן מהקבוצה האיטלקית פיזה. הקבוצה מתחתית הסרייה B (סיימה במקום ה-14 בעונה האחרונה) שלחה מכתב רשמי למכבי תל אביב וביקשה לרכוש את שחקן. מחזיקת הגביע לא התעלמה מהפנייה והשיבה שהיא לא מוכנה למכור את השחקן בסכום הזה. על פי ההערכות מכבי תל אביב תסכים למכור את כהן בן ה-25 רק ב-1.8 מיליון יורו. בימים האחרונים כהן שוחח עם ברק יצחקי, המנהל הספורטיבי, וביקש שמכבי תל אביב תמכור אותו, כשהוא מבהיר שהוא מרגיש שהוא מוכן לאתגר חדש.

במקרה, או שלא במקרה, מכבי תל אביב העלתה היום לאתר הרשמי ריאיון עם יונתן כהן, שבו הוא אמר שהוא מרגיש שבעונה הקרובה מכבי תל אביב תהיה קבוצה "רעבה" ושהוא מודה שהוא יצטרך לקחת השנה יותר אחריות ולהפוך למנהיג.

כידוע, מכבי תל אביב עוברת ריענון הקיץ, ואחרי ששחררה שחקנים ותיקים ואהובים כמו איתן טיבי ואיתי שכטר ונפרדה מדור פרץ ואלכסנדר פשיץ' - מחזיקת הגביע מתכוננת לעונה חדשה, כשהיא מקבלת לא מעט צעירים בחזרה בהשאלה, שאותם מכיר היטב המאמן פטריק ואן לוון.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
תמיד אופטימי. כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"קיבלתי חינוך מגיל צעיר להיות מכביסט. לרצות תמיד לנצח, להיות ווינר, גם כשקשה, גם כשכולם רוצים ברעתך, תהיה ממוקד במטרה", אמר כהן לאתר הרשמי, "רוצה לנצח בשבילי ובשביל המשפחה, ובשביל הקהל שמגיע כל שבוע. אם צריך להיות חוצפן, אז להיות חוצפן - חוצפן חיובי.

"משנה לשנה התקדמתי ושיפרתי את היכולות שלי מקצועית וחברתית - ככה שאני צריך לקחת עליי יותר, מקצועית וחברתית. אצטרך יותר להיות מנהיג ולקחת על עצמי מחוץ למגרש. לקדם צעירים שהגיעו, ללכד את כולם, בתקופות פחות טובות וגם בתקופות יותר טובות, של לא להוריד רגל מהגז. רוצה לשפר את עצמי, ולסחוב את הקבוצה.

עוד בוואלה!

דור מיכה חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע והתנצל על פרשת הנערות

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, אילון אלמוג. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מי יפרוץ? אלמוג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"יש לי דז'ה וו מהעונה של איביץ', כשבאנו סוג של קבוצה צעירה של מושאלים. אני רואה את הצעירים ורואה את עצמי. עובדים קשה. צריכים להחזיר את הכושר. האווירה מדהימה. הצעירים משתלבים. למדתי להבין שחדר הלבשה זה יותר מ-50 אחוז מאיך שניראה על המגרש. מה זה אומר? שבתקופות הקשות חדר ההלבשה יהיה חזק ומלוכד. שחקנים שלא משחקים צריכים להתאמן טוב יותר כדי להוכיח. השחקנים המנוסים צריכים להרים את החדשים וכמה שיותר ביחד, ביחד, ביחד".

לסיכום, כהן אמר: "מכבי תל אביב השנה תהיה רעבה מאוד, אטרקטיבית, נרצה לנצח בכל משחק, ובעזרת השם תחזיר את התואר שמגיע לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully