וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס מתכונן ל"חומה", פיניקס מחכה להתעוררות של דווין בוקר

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 10:09

הסאנס ינסו לשלוח עוד יותר שחקנים כדי לעצור את כוכב מילווקי ("זו מחמאה"), גם ביריבה יודעים שהגארד המצוין הולך לחזור לעצמו במשחק 4. קארים משוכנע: "אם מילווקי תמשיך כך, היא תנצח בשישה משחקים"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של מילווקי באקס

אחרי ההצגה במשחק השלישי, תקווה הלילה (בין רביעי לחמישי) מילווקי לאזן את סדרת גמר ה-NBA ל-2:2, כשתארח פעם נוספת את פיניקס. כדי שזה יקרה, אלופת המזרח תקווה לקבל עוד הופעה לפנתאון מצד כוכבה הגדול יאניס אנטטוקומפו, שסיים את משחק 2 עם 42 נקודות ו-12 ריבאונדים, ואת משחק 3 עם 41 נקודות ו-13 ריבאונדים.

הסאנס, מצידם, ינסו לעמוד באחת המשימות הגדולות ביותר שיש לליגה להציע: לבנות מעין "חומה" של שחקנים שתעצור את הגריק פריק. "הוא רץ בשיא הכוח בכל פעם, כאילו הוא ראנינג בק בפוטבול", אמר כריס פול. "חייבים למצוא דרכים לעצור אותו, או לפחות להאט אותו. צריך לנצח - לא אכפת לי איך תיראה הסטטיסטיקה שלו בסיום". וזו לא יכולה להיות משימה של שחקן אחד בלבד, כפי שיודע גם מונטי וויליאמס: "נצטרך להיות אכזריים, גם בהתקפה וגם בהגנה, ולהעמיד חומה. זה מה שלא עשינו מספיק טוב עד כה. אם נעשה את זה, ניתן לעצמנו סיכוי טוב לנצח".

"זה מצחיק אותי שיש דבר כזה שנקרא "חומת יאניס", אמר הגריק פריק. "הפעם הראשונה שראיתי חומה היתה כנראה לפני שנתיים, אבל ידעתי למסור עוד לפניה, זה משהו שתמיד אהבתי לעשות. היו לי מאמנים שעזרו לי לדעת איך למצוא את השחקן הפנוי ולקבל את ההחלטה הנכונה. מאז שהחלה החומה, לפני כשנתיים, זה פשוט עניין של לדעת לסמוך. זה די קשה, כי אתה רוצה להיות אפקטיבי, אתה רוצה לרוץ בשיא הכוח, אתה רוצה לעשות הכול, ואתה גם לוקח את זה אישי. יש קבוצה שבונה חומה של שלושה שחקנים ועוד שניים מאחורה, שמנסים לעצור אותך. עכשיו אתה חייב לקחת את זה אישי ולקבל את ההחלטה הנכונה. אני חושב שאני טוב בזה מכפי שהייתי לפני שנתיים".

יאניס הגיע לקו לא פחות מ-17 פעמים במשחק השלישי, ואפילו קלע באחוזים גבוהים. פיניקס התלוננה שהיריבה מקבלת יותר מדי שריקות, אך יאניס חושב אחרת. בשיחה עם העיתונאים בארצות הברית הצביע על פניו ואמר: "חטפתי די הרבה מכות. יש שריטה פה ושריטה שם, אבל זה מה יש. אני צריך להבין איך לעזור לקבוצה שלי להצליח. אני צריך לקחת את זה כמחמאה, שיהיו שלושה אנשים שינסו לעצור אותי מלהגיע לצבע עם החומה הזו".

כוכב העבר האגדי קארים ג'בדול ג'באר, שהוליך את הבאקס לאליפות הראשונה (והיחידה שלהם) ב-1971, אופטימי לקראת ההמשך: "מילווקי נראית טוב מאוד, היא הבינה מה עליה לעשות כדי שזה יילך לה קצת יותר חלק. אם הם ימשיכו ככה, הם ינצחו את הסדרה בשישה משחקים".

אגב, עדות למידת העניין במילווקי ניתן לקבל ממחירי הכרטיסים אצל הספסרים: בארצות הברית טוענים שכרטיס לשורה הראשונה, ממש על הפרקט, נמכר כרגע ב-14 אלף דולר. הכרטיס הזול ביותר, למקום עמידה בלבד, מתחיל ב-450 דולר.

עוד בוואלה!

פיניקס מתלוננת על השריקות לטובת יאניס, הפרשנים לועגים: "טענות מגוחכות"

לכתבה המלאה

בצד השני יקוו להתעוררות מצד דווין בוקר, שסיים את המשחק השלישי עם 10 נקודות בלבד, תוך שהוא קולע 3 מ-14 מהשדה. "צריך זיכרון קצר", אמר, "צריך להמשיך הלאה. צריך להבין את המשימה ולהשתפר כדי לנצח. הייתי אומר שזה לחץ חיובי, בדיוק בשביל הרגעים האלה אתה מתכונן. זה מלהיב".

"הוא שחקן מצוין, אבל הוא גם אנושי", אמר מאמן הבאקס מייק בודנהולצר. "אני מקווה שנעשה עליו עבודה עוד יותר טוב, צריך להכין את עצמנו למשחק 4 טוב מאוד מצד דווין בוקר". כרגע בסדרה, בוקר קולע 2 מ-11 מהשדה מול ג'רו הולידיי ו-1 מ-6 מול יאניס, וגם בפיניקס צופים התעוררות.

"הוא נהיה די מפחיד אחרי משחק רע", פרגן דיאנדרה אייטון. "בהכירי את האופי שלו, משחקים כאלה לא עוצרים אותו. ברור לי שהוא ישתפר, וכולנו נשתפר". קמרון פיין השמיע דברים דומים: "יש לו את אותו מבט בעיניים בכל משחק, בין אם הוא משחק טוב או רע או מדהים. הוא מגיע כדי להרוג, לא משנה מה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully