וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "התחרות הבינלאומית חשובה להתפתחות של השחקנים"

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 18:03

מאמן העתודה דיבר לפני היציאה לטורניר צ'לנג'ר. דורי סהר: "יש פה חבורה של לוחמים". גלעד לוי: "מרגיש שהתקדמתי"

עידן הקורונה אמנם ביטל את אליפויות אירופה לנבחרות צעירות, אבל הנבחרות הצעירות של ישראל יוצאות החודש למגוון טורנירי צ'לנג'ר באירופה, במבנה שונה וללא התואר של אלופי אירופה.

אחד הטורנירים האלה ייערך בשבוע הבא ביוון, בהשתתפות נבחרת העתודה, שהיא עדיין אלופת אירופה מהאליפות האחרונה שנערכה ב-2019 בתל אביב. בימים אלה משלימה הנבחרת את ההכנות לקראת הטורניר, כשהיום (שלישי) התבטלה נסיעה מתוכננת שלה לשני משחקי הכנה בקפריסין נגד הנבחרת המקומית, שם התגלו מקרי קורונה. הנבחרת תפגוש בטורניר את קרואטיה, בלגיה, סלובניה, יוון ואוקראינה. בשעות אחר הצהריים קיימה הנבחרת אימון פתוח לתקשורת.

"השחקנים האלה לא שיחקו בשנה שעברה, התחרות הבינלאומית היא חשובה להתפתחות שלהם כשחקנים", אמר המאמן אריאל בית הלחמי, "אני שמח שאנחנו יוצאים, אמנם בלי משחקי אימון בחוץ, אבל לפחות משחקים. גם בטורנירים הקודמים כשהייתה מטרה עדיין חשבנו על השחקנים, ובכל נבחרת היו חמישה שחקנים יותר צעירים, וגם בנבחרת הזאת עשינו חלוקה של שנתונים. המטרה היא לשחק ולהתחרות ברמות הכי גבוהות שאפשר לספק להם. ברמה האישית זה כיף גדול, השחקנים מאוד צמאים ורוצים להתקדם, ללמוד. העבודה ממש מהנה. בסופו של דבר לי תמיד הייתה חוויה טובה בגילאים האלה לאמן אותם".

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. מאור אלקסלסי
"אני שמח שאנחנו יוצאים". בית הלחמי/מאור אלקסלסי

"אני אוהב לגדול ולגבוה, הגעתי כבר ל-2.20", סיפר הסנטר גלעד לוי שמשחק בספרד, "יש באסה שאין אליפות אירופה, אבל אנחנו מודעים למצב, לקורונה ולמה שיש בעולם, אנחנו יודעים שיש שם נבחרות אינטנסיביות ומתכוננים לטורניר הזה בשיא הרצינות. יש לי פה אחלה חבר'ה, הייתי גם בנוער ובקדטים, אני מכיר אותם, מתרגש לשחק איתם ואוהב את החיבור איתם. מאז שעברתי לאקדמיה באסטודיאנטס אני מרגיש שהתקדמתי מול שחקנים בגודל שלי באירופה".

הגארד-פורוורד דורי סהר, שעבר הקיץ ממכבי תל אביב לבני הרצליה, הוסיף: "אנחנו רואים בטורניר הזה כאליפות לכל דבר, אמנם פחות יריבות מולנו, אבל מבחינתנו זה אליפות ומתכוננים לזה כאליפות. בשנים האחרונות הנבחרות השאירו שם גדול למדינה שלנו, ואנחנו רוצים להמשיך על אותו קו. אני מתרשם שיש פה חבורה של לוחמים, אני בטוח שנילחם על כל כדור. הטורניר של הנבחרת תמיד הייתה מטרה חשובה בשבילי, הייתי להוט לקראתו לאורך כל העונה שעברה".

הסנטר יונתן אטיאס אמר: "תמיד כיף ללבוש את המדים הלאומיים, כל קמפיין זה מרגש מחגש. זה מחויבות אחרת, מוטיבציה אחרת. אני מצפה לזה בקוצר רוח. הנבחרת עשתה דברים מדהימים בטורנירים האחרונים, אני לא מרגיש את הלחץ, אני רוצה לתת את המאה אחוז שלי, רק ככה אפשר להצליח, אנחנו נבחרת אחרת, נבחרת טובה בפני עצמה. למדתי מזוסמן הרבה ידע מנטאלי, איך לבוא לגשת למשחק, יש פערים בעמדות, אבל הרבה דברים בהגנה וזה קידם אותי".

סגל הנבחרת: יהל מלמד (קפטן), שוהם גת, גור לביא, רועי פרצקי, גלעד לוי, לוטן אמסלם, עמית אהרוני, יונתן אטיאס, יונתן לוי, יובל שניידרמן, דורי סהר, הראל רינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully