וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו וויט חתם בהפועל אילת, גיל בני סיכם בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 22:25

יש מחליף לג'וש ניבו: שחקן הפנים האמריקאי (23, 2.03) יהיה שחקן החיזוק הראשון בקבוצה של בית הלחמי שמתכוננת למוקדמות ליגת האלופות. הרכז ששיחק בגלבוע/גליל סיכם לשנתיים בקבוצה של דני פרנקו

הפועל אילת הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של שחקן הפנים האמריקאי רומלו וויט שיהיה שחקן החיזוק הראשון של אריאל בית הלחמי לקראת העונה הבאה. וויט צפוי לנחות כבר בעוד מספר שבועות באילת כדי להתחיל את ההכנות לקראת מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א.

וויט (23, 2.03) למד ארבע שנים באוניברסיטת אריזונה סטייט היוקרתית, כשבעונתו הראשונה לא שיחק. בעונת 2019/20 רשם 10.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. הוא ניצל את העובדה שלא שיחק בעונת הפרשמן שלו כדי להמשיך לעונה חמישית, במדי אוניברסיטת מיסיסיפי ורשם במדיה 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

הפורוורד האמריקאי רומלו וויט. דוברות הפועל אילת, אתר רשמי
מחזק את הדרומיים. וויט/אתר רשמי, דוברות הפועל אילת

אילת תתמודד בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות נגד פארמה פרם הרוסית, ואם תנצח תשחק נגד לה מאן הצרפתית החזקה. מי שממשיכים לעונה נוספת במדי הקבוצה הדרומית הם המתאזרח בן קארטר והישראלים חואקין שוכמן ורועי הובר. גם לצוף בן משה יש חוזה לעונה נוספת באילת, אך ייתכן מאוד שיעזוב את הקבוצה הדרומית.

שחקן גלבוע/גליל גיל בני. אדריאן הרבשטיין
סיכם בקבוצה של דני פרנקו. גיל בני/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב סיכמה את תנאיו של הרכז גיל בני ששיחק בשנתיים הקודמות בגלבוע/גליל. בני ניצל אפשרות לצאת מחוזהו בגן נר ויעבור לקבוצה של דני פרנקו. הוא רשם בעונה שעברה 3.6 נקודות ו-1.6 אסיסטים בממוצע למשחק ויחבור לבר טימור, רז אדם וג'יימס יאנג בקו האחורי של האדומים. מי שעוד חתום בקבוצה הוא ג'יי פי טוקוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully