וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שון גולדברג עשוי לפתוח מול קייראט

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 22:59

מאמן הירוקים ברק בכר עדיין לא סגור על המערך שיפתח בגומלין, דין דוד צפוי לקבל את המקום ב-11 (רביעי, 17:00, ספורט 1)

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:1/ספורט1

מכבי חיפה

אחרי ה-1:1 בישראל במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה תפגוש מחר (רביעי, 17:00, ספורט 1) את קייראט הקזחית, למשחק הגומלין.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר מתלבט באיזה מערך לעלות. בכר חושב האם לעלות עם שלושה בלמים או שמא לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה בלבד. לפי התרגולים, עושה רושם שאם אכן המערך יהיה של ארבעה שחקני הגנה שון גולדברג יחליף את סאן מנחם. בחוד ישנה התלבטות בין שלושת החלוצים, אך עושה רושם שהעדיפות היא לדין דוד. "אין ספק שקייראט משוכה קשה מאוד בייחוד אחרי התיקו בארץ", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שאנחנו יכולים לעבור"

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', רמי גרשון, שון גולדברג, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד.

ברק בכר, מאמן הקבוצה, אמר: "אין ספק שהתוצאה הייתה מאכזבת במשחק הראשון. יכולנו לנצח, אבל זו כבר היסטוריה. לא באנו לטייל, אלא לנצח ולעשות את העבודה. אין תירוצים. יש מגרש טוב, מזג אוויר טוב, וננסה לעשות את העבודה".

על פערי הכושר הגופני, על רקע העובדה שקייראט פתחה את העונה לפני מספר שבועות: "זו עובדה, אבל לא ניתפס על תירוצים. הרגשנו את הפערים, אבל הרגשנו שלמרות הפערים יכולנו לנצח, והיו לנו הזדמנויות מספיק טובות בשביל לנצח. עברנו כבר 90 דקות, עוד שבוע של אימונים, יחד עם מזג האוויר והמגרש יש לנו אופטימיות. גם למדנו כל מיני דברים מהמשחק, ונעשה הכל כדי לעבור.

"לא ניכנס לעניינים מקצועיים, אבל עכשיו אנחנו יודעים עוד דברים עליהם. לא באנו לטייל או לבלות, אלא במטרה לעבור שלב, ומאמין שנעשה את זה. יש פה חדר הלבשה נהדר, יש לנו זכות לאמן שחקנים טובים שהם אנשים טובים, וגם החדשים מתאקלמים בחדר ההלבשה ומבחינה מקצועית - אבל עם כל האווירה, צריך לעשות סוויץ'. זו קבוצה אגרסיבית, על גבול הברוטלית. נצטרך לנצח בכדורגל, שבזה אנחנו יותר טובים".

צ'ארון שרי: "השנה שעברה הייתה חזקה, עבדנו קשה כדי להגיע לרמה הזאת, ואנחנו מגיעים לכאן כדי לנצח, והתתכוננו טוב. המטרה היחידה היא לעזור לסיבוב הבא. לא צריך לדרבן אותנו, אין הרבה שחקנים שמשחקים בליגת האלופות, נעשה הכל".

נוראלי אליפ חוגג עם שחקני קייראט. מאור אלקסלסי
"מוכנים להשאיר הכל על המגרש". שחקני קייראט מקווים לחגוג שוב/מאור אלקסלסי

קייראט

רבים לא נתנו סיכוי לקייראט הקזחית במפגש מול מכבי חיפה, במוקדמות ליגת האלופות. אלא שלמרות זאת, קייראט לא ויתרה לירוקים במשחק הראשון מבין שניים והוציאה 1:1 מרשים בישראל לקראת הגומלין. "אנחנו מוכנים ב-200 אחוז למשחק", אמר הקפטן גפורז'אן סויומבאייב. "כל השחקנים מודעים לחשיבות המשחק, ולכך שנייצג לא רק את קייראט, אלא את קזחסטן כולה. אנחנו מוכנים להשאיר הכול על המגרש כדי להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבא".

הרכב משוער: סטס פוקאטילוב, קאמו חובחאניסיאן, נוראלי אליפ, ראדה דוגאליץ', גפורז'אן סויומבאייב, דניס פוליאקוב, אייבול אביקן, נבוישה קוסוביץ', ואגנר לאב, ז'וזה קאנטה, ארתור שושנאצ'ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully