וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסים פלקושצ'נקו דורש ביטול החוזה במכבי חיפה, הפועל חיפה, נתניה וחדרה מעוניינות

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 19:20

הקשר טען: האלופה נוהגת בצורה "פסולה, פוגענית ואסורה", הירוקים הגיבו: "זוכה לתנאי אימון בדיוק כמו כל אחד אחר". הנטיה של כל שלוש המעוניינות היא לצרפו בהעברה חופשית. חדרה מוכנה גם לשאול אותו, מכבי חיפה דורשת דמי העברה והקשר עצמו מכוון לחו"ל

עומר אצילי מרצה בפני נערים ממחלקות הנוער של מכבי חיפה/דוברות מכבי חיפה

מקסים פלקושצ'נקו פנה למכבי חיפה היום (שני) במכתב התראה, ובו טען להפרות יסודיות של ההסכם בינו לבין המועדון, ולפיכך הוא דורש שחרור מיידי. לטענתו, "המועדון נהג בחוסר תום לב" והפר "הפרה קיצונית" של ההסכם, מה שכלל הדרה שלו מפעילות הקבוצה, הוצאתו באופן חד צדדי מרשימת התפוצה של המועדון, שהקבוצה לא נתנה לו מסגרת אימונים והדירה אותו - ולמעשה "הפקירה אותו לחלוטין".

לדברי נציגיו של פלקושנצ'קו, נמסר לו בלקוניות שהוא לא בתוכניות, ובגלל זה המועדון מרשה לעצמו "לנהוג כלפיו בצורה פסולה, פוגענית ואסורה". ולא רק זה, הובהר לו שלא יתאפשר לו לעזוב ללא תמורה, כך שמצד אחד מכבי חיפה לא נותנת לו להתאמן, ומצד שני מנצלת את העובדה שיש לו חוזה כדי לקבל עליו תמורה: "זו הפרה גסה ובוטה... שגורמת לשחקן נזקים מקצועיים ותדמיתיים". לפיכך דורש פלקושצ'נקו ביטל חד צדדי של החוזה, ובאופן מיידי.

תגובת מכבי חיפה: "מקסים פלקושצ'נקו זוכה לתנאי אימון בדיוק כמו כל שחקן אחר במכבי חיפה. הוא מתאמן עם הקבוצה, זוכה לשכר מלא וכל התנאים הנלווים. בהיבט המקצועי, מקסים יחד עם שחקנים נוספים לא נבחרו ברשימה הסופית ולכן לא נמנו בסגל למחנה האימונים ולמשחקי מוקדמות ליגת האלופות. גם בעת הזו השחקן זוכה לכל תנאי אימון אופטימיליים ועם חזרתנו ארצה, ישוב להתאמן יחד עם שאר שחקני הסגל עד אשר תימצא לו קבוצה".

גורם במכבי חיפה הוסיף: השחקן דורש שחרור בחינם ולכן מנסה להפעיל לחץ גם באמצעות מכתב תלוש מציאות.

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו. דני מרון
לאן עכשיו? פלקושצ'נקו/דני מרון

מכבי נתניה, הפועל חדרה והפועל חיפה מעוניינות במקסים פלקושצ'נקו, אך הנטיה של כל השלוש היא לצרפו רק אם יהיה שחקן חופשי. חדרה מוכנה גם למתווה של השאלה, בעוד נתניה מעוניינת מאוד בקשר, אך הבינה שהאלופה מוכנה לשחררו רק לחו"ל ולכן לא נכנסה איתו למשא ומתן. "נכון שאנחנו רוצים את מקסים", הודה גורם בכבי נתניה, "אך חיפה מוכנה לשחררו רק לחו"ל, ככה שאנחנו לא יכולים ואסור לנו להיכנס למשא ומתן איתו".

כזכור, גם ביריבה העירונית הציבו את הקשר כמועמד מיד עם העזיבה של רוסלן ברסקי להפועל ירושלים, אך גם בהפועל חיפה מוכנים בשלב זה לצרף את פלקושצ'נקו בהעברה חופשית בלבד. בחדרה כאמור מוכנים לשאול את השחקן, אך בשלב זה הירקוים דורשים דמי העברה. פלקוש'צנקו עצמו ממשיך במקביל לחפש קבוצה בחו"ל כשההתמקדות היא בליגה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully