וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר נפרד מרוקאביציה: "הוא הבהיר לנו שהוא מעוניין לשחק בחו"ל"

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 20:12

נשיא מכבי חיפה הסביר את השתלשלות העניינים מול מלך השערים, שיחפש קבוצה חדשה: "הצענו לו לדון על המשך ההתקשרות, כשהתקרב מועד החזרה לאימונים, יצרנו קשר עם שחקנים נוספים בעמדה הקדמית". החלוץ: "זו לא פרידה - נתראה בקרוב". חזיזה צפוי להיות כשיר לקייראט

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:1/ספורט1

מכבי חיפה נפרדת מרוקאביציה, ועכשיו זה רשמי: יעקב שחר נשיא האלופה פרסם היום (שני) באתר הרשמי פוסט פרידה ממלך שערי הליגה בעונה החולפת והסביר כיצד התנהל המועדון מולו ומדוע הוא עוזב.

"במהלך העונה ולקראת סיום חוזהו של החלוץ, הוצע לרוקאביציה בפגישה שקיימנו בנושא ובמועדים נוספים, כולל שיחות עם סוכנו, לדון על המשך ההתקשרות והארכת חוזהו במכבי חיפה", הסביר שחר, "ניקיטה הבהיר כל העת, כי בשלב זה של הקריירה שלו הוא מעוניין לשחק בחו"ל. לכשהתקרב מועד החזרה לאימונים וההכנות הסופיות לקראת המשחקים באירופה, התקשרנו עם שחקנים נוספים בעמדה הקדמית".

"ניקיטה היה חלק חשוב בקבוצה. בשנתיים האחרונות היה מלך השערים של הליגה ובורג חשוב בזכייתנו באליפות. ניקיטה הוא חלק מאיתנו גם אם אינו ממשיך לשחק במכבי חיפה. אנו מודים לניקיטה על השנים היפות ומאחלים לו בריאות והצלחה".

אגב, בת זוגו של רוקאביציה כתבה היום בחשבון האינסטגרם שלה: "נחמד לגלות על המשך הדרך שלנו בחדשות :) לא מבינה איך אנשים עדיין מאמינים במה שרושמים כשאנחנו אפילו לא יודעים מה צופן לנו העתיד".

כשעה לאחר הודעת מכבי חיפה, פרסם רוקאביציה את הדברים הבאים בחשבון האינסטגרם שלו: "הזמן להגיד כמה מילים. 5 שנים... איפה להתחיל? הגעתי למכבי חיפה כשאף אחד לא רצה להגיע לפה וכולם רצו רק לעזוב. אבל בכל זאת הגעתי עם מטרה אחת: להביא את המועדון הענק הזה למקום שהוא שייך אליו - להיות בטופ. עבורי זה היה רגע מיוחד להגיע לחיפה בגלל שאשתי מפה, וכשביקרתי בישראל בגיל 11 זכרתי את האהדה סביב הקבוצה הזאת.

"בחמש השנים האלו הרבה קרה, בשנתיים הראשונות שלי במועדון עברתי תקופות קשות אבל לבסוף הדברים התחילו להשתנות, זה הפך להיות הבית שלי בישראל, שתי הבנות שלי נולדו פה. ולכן אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שקשור למועדון הזה מהיום הראשון שלי עד עכשיו, לכל הצוות, לכל החברים שלי לקבוצה שמזמן הפכו לאחים שלי, השגנו דברים נהדרים יחד.

"והכי חשוב כמובן האוהדים! מהרגע הראשון הראתם לי כמה אתם אוהבים, אתם פשוט מדהימים ואתם תישארו בלב שלי לנצח!!! אני כל הזמן שומע את השיר שהכנתם בשבילי מתנגן לי בראש! אני תמיד הבאתי את כולי ברגע שדרכתי על הדשא ואני מקווה שהבאתי לכם הרבה רגעים יפים. אני אוהב את כולכם! המון! זו לא פרידה, זה נתראה בקרוב!"

עוד בוואלה!

חזיזה החסיר אימון בשל הקאות. רוקאביציה לראשי מכבי חיפה: רוצה להישאר

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
עוזב את מכבי חיפה. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה נחתה בקזחסטן ונכנסה לישורת האחרונה בהכנות למשחק הגומלין נגד קייראט (רביעי, 17:00, ספורט1). האלופה חכרה מטוס כדי להימנע מטיסת קונקשן, ונחתה בקזחסטן אחרי טיסה בת כחמש שעות. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 ומכבי חיפה זקוקה לניצחון חוץ כדי לעלות שלב.

בחיפה מעודדים מכך שהקשר דולב חזיזה חש טוב יותר אחרי שבסוף השבוע סבל מחום גבוה והקאות, ופספס את האימון של יום שבת. במהלך הטיסה העיד חזיזה שהוא חש שיפור ובקבוצה מעריכים שיהיה כשיר במאת האחוזים למשחק. חזיזה כמו גם יתר השחקנים ואנשי הצוות, ערך בדיקת קורונה והתוצאות של כולם חזרו שליליות.

ברק בכר תרגל כבר בארץ מערך של שלושה בלמים ונראה שכך הוא ישחק ביום רביעי. המאמן מתלבט בין בן שהר לגודסוויי דוניו בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully