וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה החסיר אימון בשל הקאות. רוקאביציה לראשי מכבי חיפה: רוצה להישאר

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 15:27

הקשר חש ברע, אבל הבהיר לסביבתו שישנה מגמת שיפור וההערכות הן שיטוס עם המועדון לקזחסטן. החלוץ לא מוצא הצעות גבוהות בחו"ל והבהיר דרך מקורבים: גם מכבי תל אביב ובאר שבע רוצות אותי. נטע לביא ייעדר כשלושה שבועות

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:1/ספורט1

דאגה במכבי חיפה: דולב חזיזה נעדר מהאימון אתמול (שבת) אחרי שחש ברע וסבל מהקום וחום. בקבוצה חששו ששחקן הכנף ייאלץ להיעדר ממשחק הגומלין מול קייראט ביום רביעי, אולם היום הבהיר חזיזה לסביבתו שיש שיפור במצבו, ובחיפה מעריכים שהוא ייצא עם הקבוצה למשחק בקזחסטן במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. ללא קשר לחזיזה, השחקנים עברו בדיקות קורונה כחלק מפרטוקול אופ"א.

הירוקים קיבלו היום בשורות לא טובות: נטע לביא אובחן עם סדק קל בעצם השוקית וצפוי להיעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. הקפטן שנפצע ב-1:1 מול קייראט ביום רביעי האחרון, נבדק בסוף השבוע והתברר שההערכות האופטימיות לפיהן יהיה כשיר למשחק הגומלין מול הקזחים ברביעי הקרוב, היו שגויות.

מלבד משחק הגומלין, לביא יחמיץ גם את הסיבוב הבא באירופה, בין אם יהיה זה סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (מול הכוכב האדום בלגרד) או סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג (מול דינמו טביליסי או נפטצ'י באקו).

שחקן מכבי חיפה נטע לביא לאחר הפציעה מול קייראט. מיכאל ורדי,
לא יתאושש מהר כפי שקיוו. לביא אחרי הפציעה/מיכאל ורדי

אם חיפה תעלה לסיבוב המוקדמות השני, המשחק הראשון מול הכוכב האדום בלגרד אמור להתקיים ב-20/21 בחודש בישראל. הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן. אם לא תעלה שלב, היא תנשור לסיבוב השני של הקונפרנס ליג.

ללא לביא, חיפה תמריא היום בטיסה חכורה לקזחסטן. חוסה רודריגס יפתח בהרכב כאשר ישנה התלבטות בין בן שהר לבין גודסוויי דוניו בחוד. רמי גרשון ימשיך לקבל קרדיט בהגנה.

מי שבכל מקרה לא יהיה חלק מהסגל למשחק אבל עשוי להצטרף בהמשך, הוא ניקיטה רוקאביציה. החלוץ שבשלב זה לא מוצא הצעה קונקרטית מליגות מחו"ל כפי שקיווה, העביר מסר דרך מקורבים לראשי מכבי חיפה לפיו יהיה מוכן לדון על חוזה חדש כדי להישאר בקבוצה. רוקאביציה הבהיר לראשי מכבי חיפה שמכבי תל אביב והפועל באר שבע מעוניינות בו ומסרו שהן מוכנות להחתים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully