וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור ייעדר כשנה, חביב טוען ש"הוא גמור", מאמנו חשף פרטים חדשים

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 9:34

האירי נותח אחרי השבר ברגל: "אם הייתי מגיע לסיבוב השני, הכול היה נראה אחרת". יריבו הגדול: "הוא ערימה של חרא". מאמנו טוען: "סבל מפציעה בקרסול עוד במחנה"

לוחם ה-MMA האירי קונור מקגרגור, ששבר את רגלו בצורה מחרידה במהלך הקרב מול דסטין פורייה בלילה שבין שבת לראשון, עבר את הניתוח בהצלחה והוא צפוי לעבור תהליך החלמה ממושך, שעל פי דיווחים שונים בארצות הברית צפוי להימשך כשנה.

"הכול הלך לפי התוכנית", אמר קונור לאחר שיצא מחדר הניתוח. "הכול התנהל בצורה מושלמת ועבר בשלום. אני מרגיש נפלא. אנוח במשך שישה שבועות ולאחר מכן אנסה לשוב למסלול". "היה סיבוב ראשון מהסרטים", הוסיף קונור. "הייתי מת שנגיע לסיבוב השני כדי לראות איך ייגמר הקרב, אבל אתם יודעים כבר מה קרה. בכל אופן, אני לא מתלונן כי זה הספורט הזה. בנוגע לדסטין, הוא יכול לחגוג את הניצחון השנוי במחלוקת שלו עד מחר. אני יודע שאם היינו מגיעים לסיבוב השני, הכול היה נראה אחרת".

מאמנו של קונור, ג'ון קבאנה, חשף שני פרטים מסקרנים על הקרב. המאמן טוען שהלוחם האירי סבל מפציעה בקרסול שבועות לפני הקרב. "במהלך מחנה האימון הוא נפצע בקרסול. הוא עבר בדיקות, וצילומים שיצאו מושלמים, אבל יכול להיות מאוד שהפציעה הזו הובילה לשבר במהלך הקרב. זה יוצא דופן שלוחם צעיר ובריא כמו קונור שובר את הרגל בצורה כזו". בנוסף העלה המאמן תמונה מהקרב, בה נראה קונור שולח בעיטה לגופו של יריבו, כשהוא טוען שהמהלך הזה הוביל גם הוא לפציעה המחרידה.

"ברור שצפיתי בקרב", אמר יריבו הגדול של קונור, חביב נורמגומדוב. "כסף ותהילה מראים בדיוק מי אתה. טוענים שהם משנים אנשים אבל זה לא נכון. כקונור קיבל כסף ותהילה הוא תקף איש מבוגר בבר. דסטין סיכם את זה בצורה הכי טובה - קונור הוא פשוט ערימה של חרא. אסור להביע תמיכה באנשים כמוהו, לוחמים צעירים לא צריכים להעריץ אותו או ללמוד ממנו כי זה רע מאוד לספורט שלנו. לדעתי קונור כבר לא יחזור לטופ, הוא גמור".

עוד לפני הניתוח, שעות לאחר הקרב, ברשתות החברתיות נחשף כי האירי שולח איומים כלפי יריבו דסטין וזוגתו ג'ולי פורייה: "בשינה אני אהרוג אותך, אתה תמות בשינה, אתה ואשתך. זה לא נגמר". "זה לא נגמר", אמר קונור אחרי הקב, והמשיך אחרי הניתוח: "אתה יודע דסטין, אתה יכול לחגוג כמה שאתה רוצה את הניצחון הלא לגיטימי הזה, אבל לא עשית שם כלום. הסיבוב השני אמור היה להראות את זה". דם דנה ווייט, נשיא ה-UFC, טען ש"אם הקרסול שלו לא היה נשבר, היינו מגיעים לסוף - זה לא שהוא נכנע בזירה בזמן שדסטין מכה אותו". ווייט טען שלהערכתו, השניים ייפגשו בפעם הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully