וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור שבר את רגלו, דסטין פורייה ניצח בנוקאאוט טכני

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 11:36

האירי ריסק את הקרסול שניות לתום הסיבוב הראשון וינותח: "זה לא נגמר". יריבו: "הוא איים ברצח, לא מדברים ככה". חביב עקץ

קונור מקגרגור לא ישכח הרבה מאוד זמן את הקרב השלישי שלו הבוקר (ראשון) נגד דסטין פורייה, אחרי ששבר את רגלו בצורה מזעזעת, והפסיד ל"יהלום" בפעם השנייה ברציפות. אחרי שהפסיד לו בנוקאאוט בקרב הקודם וניצח בראשון, האירי רצה לנקום במסגרת UFC 264. אלא שאחרי פתיחה טובה של מקגרגור, שכללה כמה בעיטות מצוינות לגוף ולרגליים של יריבו, פורייה לקח את הקרב לקרקע והשתלט על העניינים מהר מאוד.

הוא שלח לקונור כמה מרפקים ואגרופים מעולים לראש וכאשר השניים עברו למצב של עמידה, שניות לסיום הסיבוב, מקגרגור ניסה לחמוק מאימת המכות של יריבו ובזמן שהלך אחורה נראה שדרך לא טוב על הקרסול והוא צנח למזרן, תוך כדי שהוא נאנק מכאבים. לאחר שהרופא נכנס לבדוק את מקגרגור, השופטים הכריזו על ניצחון בנוקאאוט טכני לפורייה, השני שלו ברציפות על אחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, שיעבור ניתוח ברגלו השבורה כבר מחר.

קונור מקגרגור לוחם MMA אירי. AP
הפסד כואב תרתי משמע. מקגרגור/AP

קונור מקגרגור לוחם MMA אירי. AP
פונה על אלונקה. קונור בסיום/AP

"הייתי טוב יותר ממנו, שלחתי כמה אגרופים טובים ובעיטות מצוינות לרגל", אמר קונור הנסער בסיום. "זה לא נגמר", הכריז האירי, שיעבור ניתוח ברגלו השבורה. "הוא אמר שהוא יהרוג אותי, שהוא ירצח אותי, ודברים בסגנון הזה", אמר פורייה בסיום. "לא מדברים ככה, אני לא מדבר ככה. אני מקווה שהוא יגיע הביתה בשלום למשפחתו".

"הטוב תמיד גובר על הרע", עקץ יריבו הגדול של קונור חביב נורמגומדוב. "מאושר עבור דסטין, ומקווה שתזכה בחגורה עד תום השנה". "סיום מטורף", צייץ האלוף לשעבר דניאל קורמייה. "מוריד את הכובע בפני דסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully