וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית אלופת העולם עד גיל 19 לאחר 81:83 דרמטי על צרפת

למרות שפיגרו ברבע המכריע, הצליחו האמריקאים לרוץ 4:16 בדרך להנפה. וומבניאמה בן ה-17 הצטיין (22), אך לא מנע הפסד מצרפת

אליפות העולם לנבחרות כדורסל עד גיל 19 סיפקה הערב (ראשון) דרמה גדולה. ארצות הברית היא זו שהניפה את תואר אלופת העולם בתום 81:83 מרתק בינה לבין נבחרת צרפת, כשבהחלט היה ניתן להתרשם מחלק מהכישרונות הצעירים שלבטח חלקים מהם יהיו בטופ העולמי של השנים הקרובות. זוהי זכייה רביעית של האמריקאים מתוך ארבע האליפויות האחרונות, והיא עשתה זאת הודות לרבע אחרון טוב, במהלכו הפכה פיגור ליתרון, ובסופו של דבר לניצחון.

הכישרון הגדול של נבחרת צרפת ויקטור וומבניאמה בן ה-17, היה בלתי ניתן לעצירה בשלושת הרבעים הראשונים, כשאת המשחק כולו סיים עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים. הצרפתים נכנסו לרבע המכריע ביתרון 59:64. האמריקאים החלו את הרבע האחרון בריצת 4:16 בדרך ליתרון 78:85 על הצרפתים ההמומים. ג'יידן אייבי וקני לופטון (16 כ"א) היו אמונים על הרבע המכריע הנהדר של האמריקאים.

שחקן נבחרת צרפת הצעירה ויקטור וומבניאמה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
משחק נהדר שלו לא עזר לצרפתים. וומבניאמה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

לאחר רבע ראשון צמוד, וומבניאמה נכנס לעניינים ופשוט קלע מכל מקום על המגרש. האמריקאים לא הצליחו למצוא מזור לקליעה הצרפתית שהייתה נהדרת במחצית הראשונה, וירדו להפסקת המחצית במינוס חמש. כאמור, גם ברבע השלישי הבלאגן שלט במשחק של האמריקאים, אך למזלם ברבע האחרון עם חזרו לעצמם, בדרך לזכייה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully