וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל לא ריחמו על ניימאר, טיאגו סילבה ביקר את ארגנטינה: "אנטי-כדורגל"

הסלסאו מתקשים לעכל את ההפסד בגמר הקופה, ניימאר סופג אש למרות התגובה הנוגעת ללב בסיום, הקפטן טוען: "רק נבחרת אחת באה לשחק כדורגל". טיטה תקף את המארגנים: "התנאים היו מחפירים"

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

ברזיל מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד לארגנטינה בגמר הקופה אמריקה, ומתקשה לעכל. ניימאר נראה ממרר בבכי במשך דקות ארוכות על כר הדשא, וגם שאר השחקנים התקשו לקבל את התוצאה, כשהם יודעים שאיכזבו מדינה שלמה, במיוחד לאור העובדה שהטורניר התקיים בביתם.

מי שניחם את ניימאר, שרצה להגשים את החלום ולהניף את הקופה אמריקה לראשונה במדי הנבחרת, היה דווקא ליאו מסי. ברגע של ספורטיביות וחברות, שני הכוכבים ששיתפו פעולה בברצלונה התחבקו ממושכות, כשניימאר מברך את הפרעוש על ההישג ההיסטורי. מאוחר יותר, בעוד תמונה מרגשת, מסי נכנס לחדר ההלבשה של ברזיל וניהל שיחה מחויכת עם ניימאר ולאנדרו פארדס.

ניימאר נמנע מלהתראיין בסיום, אבל למרות שניסה כל שביכולתו כדי לנצח ולמרות התגובה הנסערת שלו להפסד, בברזיל לא ריחמו עליו. "ההופעה של ניימאר מאוד מדאיגה. הוא לא היה מספיק טוב בשביל לייצר כמעט שום דבר. אני חושש שהוא מנהיג לא מספיק טוב לנבחרת הזאת. בניגוד לארגנטינה, ברזיל לא נראתה כמו נבחרת מגובשת", כתב אחד הפרשנים ב-ESPN ברזיל.

מסי מנחם את ניימאר ופארדס בחדר ההלבשה

ניימאר, נבחרת ברזיל, בוכה אחרי ההפסד לארגנטינה בגמר הקופה אמריקה. רויטרס
לא מנהיג? ניימאר ממרר בבכי בסיום/רויטרס

ב"גלובו" העניקו לו את הציון 6, הגבוה מבין שחקני ברזיל, והסבירו ש"ארגנטינה סימנה אותו ועשתה הכל כדי לכסח אותו, ועדיין הוא היה השחקן הכי מסוכן שלנו".

מי שזכה לציון הנמוך ביותר הוא רנאן לודי, שטעות שלו איפשרה לאנחל די מריה לכבוש את שער הניצחון. אחרי הספיגה, נראה קאסמירו נועץ בלודי מבט כועס, וגם ב"גלובו" קטלו אותו כשהעניקו לו ציון 3.5 בלבד ונימקו: "הוא היה הרבה פחות אגרסיבי מהרגיל, והטעות שלו עלתה לנו ביוקר".

לברזיל היו טענות ותירוצים בסיום. טיאגו סילבה אמר ש"צריך לברך את ארגנטינה, אבל אני חושב שהייתה רק נבחרת אחת שבאה לשחק כדורגל, במיוחד במחצית השנייה. אמנם זו לא הייתה ברזיל שאנחנו רגילים לראות, אבל לפחות ניסינו לתקוף את השער. מאכזב לסיים את הטורניר במשחק כל כך חלש".

עוד בוואלה!

מסי: "זה מטורף, הרגשתי שאלוהים שמר את הרגע הזה במיוחד בשבילי"

לכתבה המלאה
טיטה, מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
נגד השופט. טיטה בסיום/רויטרס

מאמן ברזיל טיטה, דווקא שיבח את ארגנטינה, ומצא ביקורת אחרת. "צריך להסיר את הכובע בפני ארגנטינה. היא ידעה מה היא רוצה מעצמה, יש לה שחקנים טכניים, יש לה טקטיקה ברורה, היא יודעת לשחק בצורה קשוחה ואפקטיבית. הגיע לה לזכות בקופה", אמר, ומיד עבר לטרוניות כלפי השופט: "היה משחק מייגע, אנטי-כדורגל, עם יותר מדי שריקות, יותר מדי עבירות, בלי קצב. רצינו לשחק כדורגל, אבל לא הצלחנו".

טיטה בא בטענות גם כלפי מארגני הטורניר, ואמר ש"האיכות של המגרשים הייתה נמוכה מאוד. באחד האימונים, כמעט איבדנו את אברטון בגלל פציעה. זו הייתה סכנת נפשות. לא הגיוני שטורניר עם שחקנים כל כך איכותיים יתקיים בתנאים כל כך ירודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully