וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה טוענים: "משחק הידידות מול בית"ר ירושלים עלול להתבטל"

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 20:09

על פי דיווחים בספרד, המפגש בין קבוצת הפאר מקטלוניה לבין בית"ר, שאמור להתקיים ב-4 באוגוסט בטדי, יתבטל. כזכור, בנוסף לעומס על ברצלונה בפגרה והחשש שמסי לא יגיע, גם גורמים פלסטינים הפעילו לחץ לבטל את המשחק. גורם המעורה בפרטים: "יש תקלות, מנסים למצוא פתרונות"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 4:0 (גמר גביע המלך)/ספורט1

באתר "ספורט" הקטלאני, מדווחים היום (שבת) שמשחק הידידות בין בית"ר ירושלים לברצלונה, שאמור להתקיים באצטדיון טדי ב-4 באוגוסט, עלול להתבטל. הדברים מגיעים כשברקע הבקשה של גורמים פלסטינים ממועדון הפאר שלא לקיים את המשחק בירושלים, כמו קולות של גורמים בתוך ישראל שמזכירים את ההיסטוריה הגזענית של חלק מאוהדי בית"ר ירושלים.

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט בנוגע למשחק: "יש תקלות, אבל מנסים למצוא פתרונות. ביומיים הקרובים נדע סופית".

ההתאחדות הפלסטינית לפיפ"א: מנעו את הגעת ברצלונה לירושלים

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה בישראל. שירן טוהר חלפון, מערכת וואלה!
יחזור? מסי בביקור האחרון בישראל/מערכת וואלה!, שירן טוהר חלפון

יש לציין כי ישנן סיבות נוספות שעלולות להביא לביטול המשחק. בשבוע שעבר דווח בברצלונה שמאמן הקבוצה רונאלד קומאן יבקש מההנהלה שלא לשתף במשחק את ליאונל מסי, על רקע העומס של הארגנטינאי הקיץ וההשתתפות שלו בקופה אמריקה. מארגני המשחק הבטיחו שהכוכב הארגנטינאי יגיע, וגם בשבוע שעבר בבית"ר ביטלו את הטענות והבהירו שמסי ישחק, אם אכן יחתום על חוזהו במועדון, כך שלא ברור אם בארסה יכולה לעמוד בהתחייבות שלה. כמו כן, ברצלונה פוגשת את יובנטוס בגביע גאמפר ב-8 באוגוסט, וייתכן שהקבוצה תעדיף שלא להסתבך עם עומסים נוספים על שחקניה, שחלקם גם שיחקו ביורו אחרי עונה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully