וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הפלסטינית לפיפ"א: מנעו את הגעת ברצלונה לירושלים

עודכן לאחרונה: 10.7.2021 / 6:55

אחרי הניסיון הכושל לשכנע את הקטלאנים לא להגיע למשחק הידידות מול בית"ר, ג'יבריל רג'וב שלח מכתב לאינפנטינו: "חלקה המזרחי של ירושלים נמצא על אדמה פלסטינית כבושה, זכותנו להתנגד למיקום של האירוע הזה"

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 4:0 (גמר גביע המלך)/ספורט1

התאחדות הכדורגל הפלסטינית ממשיכה במאמציה למנוע את משחק הידידות בין בית"ר ירושלים לברצלונה. אחרי ששלחה מכתב לקטלאנים בניסיון לשכנע אותם לבטל את הגעתם לירושלים למשחק שמתוכנן ל-4 באוגוסט, הפעם פנתה ההתאחדות באמצעות היו"ר ג'יבריל רג'וב לפיפ"א בתקווה שזו תתערב ותמנע את המשחק.

במכתב ששלח רג'וב נכתב: "למרות שאין לנו זכות לומר לשום מועדון אין לארגן את משחקי הידידות שלו, יש לנו זכות להתנגד לבחירה בירושלים כמקום לאירוע הזה. על פי החוק הבינלאומי, ירושלים היא עיר מפוצלת והחלק המזרחי שלו נמצא על אדמה פלסטינית כבושה, מה שמקנה להתאחדות הפלסטינית סמכות על כל פעילות כדורגל באזור הזה".

ג'יבריל רג'וב רמאללה. ראובן קסטרו
מנסה לטרפד את המשחק בין בית"ר לברצלונה. רג'וב/ראובן קסטרו

פיפ"א לא הגיבה עדיין למכתב הזה, אך כזכור לפני שלוש שנים הגעתו של מסי לירושלים כבר טורפדה בעקבות לחץ מצד תנועת ה-BDS, והמשחק שהיה אמור להיערך בטדי בין נבחרות ישראל לארגנטינה בוטל.

כזכור, הקטלאנים היו אמורים לשחק בארץ נגד ויאריאל, אבל בסופו של דבר חוגג ולאפורטה נשיא ברצלונה סגרו את המפגש המסקרן שיעמוד גם בסימן המפגש בין רונאלד קומאן מאמן בארסה לאחיו, ארווין קומאן. פרט למשחק בטדי, הקטלאנים אמורים לפגוש את שטוטגרט בגרמניה, את יובנטוס במסגרת גביע ז'ואן גאמפר ואת מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה האקס המיתולוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully