וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים הובאן, חוששים מקואנקה: בבאר שבע מחפשים מנהיג חדש

10.7.2021 / 16:13

הסיכום עם דוידה פטרוצ'י מלמד עד כמה הקבוצה מבירת הנגב רצתה לב חדש לעונה הבאה. עם מיכה שיחתום השבוע, מגן שמאלי וחלוץ זרים שיצורפו, וסגל שמשתחרר מז'וזואה, מאמינים במועדון שהם בכיוון נכון

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

כבר כמה חודשים שבהפועל באר שבע עוקבים אחרי דוידה פטרוצ'י, הקשר האיטלקי שנחת אתמול (שישי) בארץ לקראת חתימה בקבוצה. כבר בפלייאוף של העונה החולפת, היה ברור למנהל המקצועי אליניב ברדה ולמאמן רוני לוי שאת עיקר החיזוק שלהם לעונה הקרובה הם מייעדים לחוליית הקישור. כמו במכבי חיפה ובוודאי כמו במכבי תל אביב, הלב של הקבוצה נמצא באמצע והוא הכי חשוב. מה שהיה בעונה שעברה במרכז השדה לא הספיק, בעיני ראשי הפועל באר שבע, כל שכן כשהאס היה ז'וזואה על שלל הבעיות שלו.

זו הסיבה שבבאר שבע נלחמו להביא את רועי גורדנה וסגרו איתו די מהר וזה ההסבר מדוע לא הירפו במשא ומתן מול דור מיכה, שיחתום בשבוע הקרוב רשמית. אבל בבאר שבע רצו עוד משהו, איזה שחקן בעל נסיון שישלים את הפאזל באמצע. אם תרצו, מישהו שיזכיר את אובידיו הובאן שגם הגיע לישראל בגיל מתקדם והפך לחולייה חזקה מאוד בשרשרת שהובילה לשלוש האליפויות.

שחקן אנורתוזיס פמגוסטה, דור מיכה. DeFodi Images, GettyImages
צפוי לחתום בקרוב. דור מיכה/GettyImages, DeFodi Images

הראשון והמרכזי שרצתה הפועל באר שבע היה היווני פנאיוטיס טאכצידיס. בשבילו הסכימו בני הזוג ברקת לתת הרבה. בכל זאת, קשר נבחרת יוון בעברו ששיחק במגוון קבוצות באיטליה. אלא שטאכצידיס לא מיהר לקבל את ההצעה המרשימה עליה דווח כאן אתמול בגובה של מיליון יורו לשנתיים. הוא היה משוכנע שיקבל בערב הסעודית את אותו הסכום לעונה אחת ולכן לא קפץ על המטוס לישראל. במקביל ניהלו בבאר שבע מגעים עם פטרוצ'י וסגרו איתו על מחצית מהסכום שהוצע לטאכצידיס, כחצי מיליון יורו נטו לשנתיים.

פטרוצ'י אמור להביא להפועל באר שבע ניסיון, יכולת ומנהיגות. לא בכל יום נוחת בארץ שחקן שבעבר היה במנצ'טסר יונייטד וגם אם שיחק בעונה שעברה בליגה השנייה באיטליה, עדיין מדובר בליגה הרבה יותר חזקה מהליגה הישראלית. בהיבט הזה, יקוו בבירת הנגב לא לקבל פלופ דוגמת איסק קואנקה שנחת בקבוצה עם רקורד מטורף לליגה הישראלית, אבל הפך מהר מאוד לשחקן שהוא אב טיפוס למי שלא צריך להביא.

הפועל באר שבע חזרה בסוף השבוע לארץ מהמחנה בפולין ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה מתחברת ונראה כי התלות בז'וזואה הולכת ומתפוגגת. מצד שני לא היו לרוני לוי כל השחקנים שהוא מייעד להרכב הפותח. לא מגן שמאלי זר, לא מגן שמאלי ישראלי (אביב סולומון פצוע) וכאמור גם לא את מיכה, פטרוצ'י וגורדנה שנעדר מרוב ימי האימון. גם חלוץ זר שהפועל באר שבע עוד תצרף, עדיין לא נמצא.

עוד בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע: הקשר האיטלקי דוידה פטרוצ'י סיכם לשנתיים

לכתבה המלאה
דוידה פטרוצ'י שחקן המילואים של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עוד במהלך הפלייאוף, בבאר שבע שמו את העין עליו. פטרוצ'י/רויטרס

מנגד איתי שכטר הראה שהוא לא רק טוב לאווירה בחדר ההלבשה ויש לו עוד מה לתת על הדשא, רמזי ספורי הוכיח שחצי העונה במ.ס. אשדוד עשתה לו טוב והוא הגיע נקי בראש ואיאד עבו עביד השתלב מאוד מהר בקבוצה. גם יוג'ין אנסה ואלטון אקולטסה גילו ניצוצות של כדורגל בכמה משחקים ואימונים, כך שבסיס לעבוד איתו יש למאמן הפועל באר שבע במיוחד שהוא מחזיק בשלושה בלמים מהטובים שיש בליגה הישראלית.

כמעט חודש וחצי לפתיחת העונה, כך שיש עוד זמן לבנייה ולתיקונים, אבל בנקודת ביניים, בהפועל באר שבע מרגישים שהם בכיוון הנכון אחרי עונה מאוד מטלטלת שעברה עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully