וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקשר האיטלקי דוידה פטרוצ'י סיכם לשנתיים

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 21:30

הקשר בן ה-29, שעבר במחלקות הנוער של רומא ומנצ'סטר יונייטד ושיחק בריזספור וקלוז', יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לאחר מכן. בעונה החולפת ירד אל הליגה השלישית באיטליה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה היום (שישי) כי סיכמה עם הקשר האיטלקי דוידה פטרוצ'י לשנתיים הקרובות. הקשר בן ה-29 נחת כבר בישראל ויחתום בבירת הנגב לאחר שיעבור בדיקות רפואיות במועדון. הפועל באר שבע הגישה הצעה כספית לשנתיים לפנאיוטיס טאכצידיס היווני, אבל הוא התמהמה ומחכה להצעה מערב הסעודית. האדומים היו נחושים להשלים עסקה ולכן החליטו לא לחכות ולסגור את פטרוצ'י.

דוידה פטרוצ'י שחקן המילואים של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עבר במחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד. פטרוצ'י/רויטרס

פטרוצ'י בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של רומא וב-2008 כבר אל הנוער של מנצ'סטר יונייטד, שם גם עלה לבוגרים, אבל מעולם לא רשם הופעה בקבוצה הבוגרת. הוא הושאל לפטרבורו, רויאל אנטוורפן וצ'רלטון וב-2014 עבר לקלוז' הרומנית. ב-2016 חתם בריזספור הטורקית, שם שיחק שלוש שנים לפני שחזר לאיטליה וחתם באסקולי, בה שיחק עונה אחת ובעונה החולפת שיחק בקוסנצה, שירדה מהליגה השנייה לליגה השלישית באיטליה. לפטרוצ'י יש אפילו שלוש הופעות בנבחרת הנוער של איטליה, אבל הוא מעולם לא שיחק בנבחרת הצעירה וכמובן שלא בבוגרת.

אם וכאשר פטרוצ'י יחתום, הוא יצטרף אל איתי שכטר, יוג'ין אנסה, איתן טיבי, איאד אבו עביד, אריאל הרוש, רועי גורדנה, עומרי גלזר ואביב סולומון, שכבר חתמו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully