וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי בארטי זכתה בטורניר ווימבלדון אחרי ניצחון על קרולינה פלישקובה בגמר

תואר גרנד סלאם שני לטניסאית בת ה-25, שזכתה לראשונה באול אינגלנד קלאב. גברה על קרולינה פלישקובה 3:6, 7:6 (4), 3:6 במשחק על התואר, והפכה לאוסטרלית הראשונה שזוכה בלונדון מאז 1980

זוכת טורניר ווימבלדון 2021 אשלי בארטי. רויטרס
כמה זה מתוק. בארטי והצלחת/רויטרס

אשלי בארטי זכתה היום (שבת) בטורניר ווימבלדון בפעם הראשונה בקריירה, אחרי ניצחון 3:6, 7:6 (4), 3:6 על קרולינה פלישקובה בגמר. האוסטרלית בת ה-25 סיימה בקול תרועה רמה טורניר מושלם במהלכו היא שמטה רק שתי מערכות ובסיומו הניפה תואר גרנד סלאם שני בקריירה אחרי הזכייה ברולאן גארוס ב-2019. היא האוסטרלית הראשונה שזוכה באול אינגלנד קלאב מאז איבון גולאגונג ב-1980. זה היה הגמר הראשון שמסתיים בשלוש מערכות מאז שסרינה וויליאמס גברה על אגניישקה רדוואנסקה במשחק על התואר ב-2012.

בארטי פתחה את המשחק בסערה ועלתה ל-0:4 לפני שפלישקובה התעוררה. בשלב הזה נראה היה שהיא בדרך לניצחון קליל, אבל הצ'כית חזרה לעניינים ועם הרבה אופי, הצליחה להשוות. משחקונים טובים בפתיחת המערכה השלישית אפשרה לאוסטרלית לפתוח פעם בפעם השנייה היום ולמרות שפלישקובה לא נשברה, מזה היא כבר לא הייתה יכולה להחלץ.

אלופה. בארטי (צילום: רויטרס)/רויטרס

מערכה 1

בארטי פתחה בסערה, זכתה ב-8 הנקודות הראשונות ובעזרת שבירה מהירה, עלתה ל-0:2 מבטיח. המגמה נמשכה גם במשחקון השלישי ורק אחרי 14 נקודות רצופות של האוסטרלית, פלישקובה הצליחה לעלות על הלוח בפעם הראשונה. זה לא מנע ממנה להישבר פעם נוספת. במצב של 0:4 לבארטי וכשהיא מגישה, האוסטרלית איבדה קצת ריכוז ופלישקובה שברה והשיגה משחקון ראשון. הצ'כית הצליחה לאזן מעט את יחסית הכוחות, אבל לא להפוך והמערכה הראשונה הסתיימה ב-3:6 לבארטי.

עוד בוואלה!

נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר ווימבלדון, ישחק מול מתאו ברטיני

לכתבה המלאה
אשלי בארטי, טניסאית אוסטרלית. רויטרס
שליטה כמעט בלעדית במערכה הראשונה. בארטי/רויטרס

מערכה 2

פלישקובה הצליחה לשמור על משחקון ההגשה הראשון שלה, אבל בארטי איזנה ל-1:1 ובגיים הבא, הצ'כית ביצעה כמה טעויות ונשברה. בארטי עלתה ל-1:3 מהיר וכבר ראתה את הזכייה בהישג ידה, אבל פלישקובה סירבה להיכנע, חזרה בגדול ועלתה ל-3:4. ההמשך היה צמוד, אבל במצב על 5:5 ו-0:40 לצ'כית, היא לפתע איבדה נקודות. בארטי שברה והגישה לניצחון, אבל נשברה בעצמה והסט הגיע לשובר שוויון, בו פלישקובה ניצחה 4:7.

קרולינה פלישקובה, טניסאית צ'כית. רויטרס
חזרה בגדול במערכה השנייה. פלישקובה/רויטרס

מערכה 3

בארטי התגברה על משחקון הגשה לא פשוט ומיד לאחר מכן ניצלה טעויות של פלישקובה כדי לשבור ולעלות ל-0:2. עכשיו המומנטום היה בגב של האוסטרלית, שטיפסה ל-0:3, מרחק נגיעה מהתואר. פלישקובה צימקה ל-4:2, אבל המשחקון השביעי היה ארוך ובו בארטי עלתה ל-2:5 והצהירה שהיא בדרך הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully