וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר ווימבלדון, ישחק מול מתאו ברטיני

עודכן לאחרונה: 9.7.2021 / 21:38

הסרבי ניצח 6:7 (3), 5:7, 5:7 את שפובאלוב, שבכה בסיום, וישחק נגד האיטלקי (שגבר על הורקאץ') על תואר הגרנד סלאם ה-20 בקריירה

נובאק דג'וקוביץ' משחק טניס עם בנו/מתוך טוויטר

רק ארבעה נותרו בטורנרי ועכשיו כולם מחכים לראות מי יהיה זה שייקח את כל הקופה. בשישי נקבל את שני חצאי גמר ווימבלדון. במשחק הראשון מתאו ברטיני ניצח את הוברט הורקאץ' והוא ישחק בגמר נגד הטניסאי הטוב בעולם נובאק דג'וקוביץ', שגבר על דניס שפובאלוב.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מי יכול עליו? דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - דניס שפובאלוב (10, קנדה) 6:7 (3), 5:7, 5:7

בפעם ה-30 בקריירה שלו הצליח הסרבי לעלות לגמר גרנד סלאם והוא רחוק עכשיו משחק אחד מזכייה בתואר ה-20 שלו והשוואת השיא של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. נולה, שזכה כבר באליפות אוסטרליה וברולאן גארוס, גם רחוק ניצחון אחד מזכייה בשלושת תארי הגרנד סלאם הראשונים של השנה, דבר שנעשה רק חמש פעמים בהיסטוריה ומעולם לא בעידן הפתוח: ג'ק קרופורד ב-1933, דון באג' ב-1938, לו הואד ב-1956 ורוד לייבר (196 ו-1969).

זה היה הניצחון השביעי של דג'וקוביץ' מול שפובאלוב בשבעה מפגשים, אבל קל זה לא היה. הקנדי הכריזמטי והמלהיב שיחק מצוין, חבט 40 ווינרים והציג טניס התקפי ומהנה, אבל די כצפוי הפסיד בכל הנקודות המשמעותיות באמת ופעמיים נשבר במצב של 5:5 במערכה ועוד פעם אחת כשהגיש ביתרון 4:5 במערכה הראשונה. שפובאלוב ירד מהמגרש המרכזי עם דמעות בעיניים, אבל יכול לשאוב הרבה עידוד מהיכולת הנהדרת שהציג בשבועיים הללו וכמובן מעלייה ראשונה לחצי גמר גרנד סלאם. דג'וקוביץ', מנגד, כבר עם הראש בגמר מול ברטיני בראשון.

שפובאלוב פתח נהדר ושבר כבר במשחקון השלישי בדרך ל-1:2. הוא הצליח לשמור על ההגשות לאורך כל המערכה עד שהגיש לניצחון בה ביתרון 4:5, אבל דווקא אז הוא נשבר על ידי דג'וקוביץ', שנראה רגוע ושקט מאוד. המערכה הלכה לשובר שוויון, שם היו לא פחות משמונה מיני שבירות ובסופו של דבר הסרבי עם 3:7 וזוכה במערכה הראשונה 6:7 (3).

ממש כמו במערכה הראשונה, גם בשנייה שפובאלוב שיחק מצוין והיה בעניינים, אבל אז נשבר ב-5:5 אחרי שגיאה כפולה. דג'וקוביץ' שמר על ההגשות שלו עם אייס בנקודה האחרונה ולקח את המערכה עם 5:7, הוא רחוק מערכה אחת מהגמר. המערכה השלישית הייתה דומה מאוד לשתיים שקדמו לה כששוב קיבלנו משחק צמוד מאוד ושבירה של הסרבי במשחקון ה-11 בדרך ל-5:7 נוסף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. רויטרס
זה היה גדול עליו. שפובאלוב/רויטרס
מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. רויטרס
האיטלקי הראשון בגמר ווימבלדון. ברטיני/רויטרס
מאמן הכדורגל האנגלי פרנק למפארד בחצי גמר ווימבלדון בין הוברט הורקאץ' לבין מתאו ברטיני. רויטרס
הגיע לצפות. למפארד/רויטרס
כדורגלן העבר דייויד בקהאם בחצי גמר ווימבלדון בין הוברט הורקאץ' לבין מתאו ברטיני. Alberto Pezzali, AP
גם דייויד בקהאם לא ויתר על המשחק/AP, Alberto Pezzali
בוריס בקר טניסאי עבר גרמני צופה בחצי גמר ווימבלדון עם יורגן קלינסמן. Kirsty Wigglesworth, AP
בוריס בקר ויורגן קלינסמן צופים במשחק ביחד/AP, Kirsty Wigglesworth

מתאו ברטיני (7, איטליה) - הוברט הורקאץ' (14, פולין) 3:6, 0:6, 7:6 (3), 4:6

איזה יום גדול מחכה לאיטליה בראשון. אחרי שנבחרת הכדורגל כבר הבטיחה את מקומה בגמר היורו, האיטלקים יקבלו גם טניסאי ראשון מהמדינה שלהם אי פעם בגמר ווימבלדון. מתאו ברטיני המשיך להציג רמה גבוהה מאוד בטורניר ועלה בצורה מרשימה לגמר ווימבלדון מול הפולני, שלא הצליח לשחזר את היכולת הגבוהה מהניצחונות מול דניל מדבדב ורוג'ר פדרר והתקשה מאוד להוות יריב ראוי לאיטלקי הנהדר, פרט למערכה השלישית. ברטיני סיפק תצוגה נהדרת עם סטטיסטיקה קרובה לשלמות של 22 אייסים לעומת שגיאה כפולה אחת בלבד (גם היא במשחקון האחרון) ו-60 ווינרים לעומת 18 שגיאות לא מחויבות בלבד בדרך לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה שלו, וכפי שזה נראה גם לא אחרון. בנוסף ברטיני הוא הטניסאי האיטלקי הראשון בגמר גרנד סלאם מאז שאדריאנו פנאטה זכה ברולאן גארוס אי שם ב-1976.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully