וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי ה"מתוסכלת" מצאה מקור עידוד. קוראים לו יאניס

בזמן שהבאקס מתלוננים על זריקות העונשין והנתונים החריגים מהמשחק הראשון, המצב הפיזי של אנטטוקומפו והגישה שלו גורמים למילווקי להאמין בשינוי למשחק 2 (בין חמישי לשישי, 4:00). וגם: העקיצה של יאניס לקבוצות הכוכבים, וההתלהבות מאלייז'ה בראיינט

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר ה-NBA/מתוך הטוויטר של מילווקי באקס

מילווקי מתכוננת למשחק מספר 2 בגמר ה-NBA, ויודעת שהיא תהיה חייבת לעשות התאמות ושינויים למפגש הלילה מול פיניקס (בין חמישי לשישי, ערוץ הספורט, 4:00). לא רק שהבאקס לא הצליחו לעצור במשחק הראשון את כריס פול, דווין בוקר ודיאנדרה אייטון, אם גם חרגו ממנהגם ושלחו את שחקני הסאנס לקו יותר מדי פעמים בהפסד 118:105.

פיניקס סיימה את המשחק עם 25 מ-26 מקו העונשין, בעוד מילווקי הלכה לקו רק 16 פעמים (9 מ-16). כל שחקני הבאקס שהם לא יאניס אנטטוקומפו סיימו ביחד את המשחק עם 2 מ-4 בלבד מהקו, וכשמאמן מילווקי מייק בודנהולצר נשאל על העניין הוא הודה שמדובר בסוגיה כאובה ומהותית.

מאמן מילווקי באקס מייק בודנהולצר עם יאניס אנטטוקומפו. John Bazemore, AP
"אתם מנסים לעקוץ אותי?" בודנהולצר/AP, John Bazemore

"אתם מנסים לעקוץ אותי?", שאל המאמן את העיתונאים, "כלומר, זה חלק חשוב במשחק. היו להם 25 נקודות מהקו. אנחנו קבוצה שמתגאה ביכולת שלנו לשמור ולעצור בהגנה בלי עבירות. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה יריבה קלעה 25 נקודות מהקו מול הבאקס. ומנגד, יאניס תוקף את הסל, מילדטון תוקף, כל כך הרבה פעמים קריס היה עם הכדור ונכנס.... זה מתסכל, אבל זה חלק מהמשחק.

"אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בהגנה. חייבים למנוע מהם להגיע לקו, להיות אגרסיביים בהתקפה ולהגיע לקו בעצמנו ולעשות התקפה נכונה".

עוד בוואלה!

"המנהיג הטוב אי פעם": כריס פול להט ברגע לו חיכה כל הקריירה

לכתבה המלאה
דווין בוקר, פיניקס סאנס, קולע מעל ברוק לופז, מילווקי באקס. Ross D. Franklin, AP
נתון חריג. דווין בוקר/AP, Ross D. Franklin

הנתונים מראים שההבדל בעבירות לא היה משמעותי (14:18 לטובת פיניקס), אבל לאורך הפלייאוף הייתה רק פעם אחת שבה הבאקס איפשרו ליריבה להגיע 26 פעמים לקו (מול מיאמי). גם מבחינת פיניקס מדובר בנתון חריג, כשהסאנס מגיעים לקו בממוצע העונה רק 18.7 פעמים למשחק (מקום שני מהסוף בליגה).

מנגד, מה שמעודד את מילווקי זה השיפור במצבו של אנטטוקומפו, שמרגיש טוב יותר ויותר אחרי נפציעה שלו מול אטלנטה, שגם היווני מודה ש"כשנפלתי שם, הייתי בטוח שהעונה שלי נגמרה". לדברי הגריק פריק, אליפות עם מילווקי עבורו זה הרבה יותר מסתם תואר, לאור העובדה שהבאקס היו אלה שהאמינו בו ובחרו בובדראפט כשעוד היה בחור אלמוני מיוון. לטענתו, זה מיוחד יותר מאשר קבוצת כוכבים שנבנית. "אתה אף פעם לא יכול לשפוט אדם על דרך שהוא בוחר לקחת אליפות", אמר אנטטוקומפו, "אבל לעשות את זה עם הקבוצה שבה התחלת, יש לזה משמעות גדולה יותר. זה החלום. זאת המטרה שלי".

ואכן, בודנהולצר טוען שהנוכחות של יאניס סוחפת את הקבוצה, וכמו שעשתה לא פעם בעבר, גם הפעם היא תדע להתאושש מהפסד. "לראות אותו עובד קשה, לראות אותו משתפר ככה, לראות אותו בוחן את הקלטות של המשחק ועובד על מהלכים, זה משהו שמעודד את כולם", אמר המאמן על הכוכב.

במקביל, בקולג' שבו שיחק אלייז'ה בריאנט מתמוגגים מההישג של הכדורסלן, שרק לפני מספר שנים הי אלמוני ששיחק בהפועל אילת, שיחק העונה במכבי תל אביב וכעת מוצא את עצמו בזיר היוקרתית מכולן. עוזר מאמן מכללת BYU טים לאקום אומר: "בתור אחד שמכיר את אלייז'ה כבר הרבה שנים, הוא עכשיו בגמר, אבל זה בחור שהגיע לליגה הזאת דרך רצון. המסע שלו לליגה היה מרשים. הוא המשיך לגרד ולדחוף את עצמו, לא איבד תקווה. זה הדבר הכי קול שיש. לא רק שהוא הצליח להגיע לליגה, אלא המקום שבו הוא נמצא".

בריאנט לא נבחר בדראפט, ניסה להרשים בליגת הקיץ, אבל בסופו של דבר שיחק בליגה הישראלית. אחרי תקופה טובה במכבי, במילווקי החליטו לצרפו. לפני שנה בראיינט סיפר בריאיון בארה"ב ,שהייתי משווה את מכבי תל אביב ללוס אנג'לס לייקרס, זה הווייב... NBA? כן, זה יגיע בקרוב, אני מאמין. אני סבלני, ומאמין".

לטענת לאקום, "זה תוצר של עבודה בלתי פוסקת, שמתעלה על כל דבר אחר". אומנם בראיינט בקושי משותף, אבל עדיין מאמין. "תיקחו אין סוף שחקנים שלא מגיעים לליגה, וטוענים שיעשו הכל כדי לחזור - מעטים יעשו את זה. אבל פה כל החתיכות התחברו. בגלל זה הסיפור כל כך קול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully