וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילאברט מזהיר את ארגנטינה לפני הגמר: "השחיתות נוראית, תצטרכו לנצח את השופטים"

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 13:53

שוער העבר מכין את ארגנטינה לקרב הגדול: "תצטרכו לגבור גם על ניימאר וברזיל, וגם ה-VAR והשופטים" (בין שבת לראשון, 3:00, ספורט1)

תקציר: ארגנטינה - קולומביה 2:3 בפנדלים (1:1 בתום 90 דקות)/ספורט 1

חוסה לואיס צ'ילאברט היה גם שוער גדול, אבל גם פה גדול, ומעולם לא חשש להתבטא בנחרצות ולומר את אשר על לבו. כעת, כשהוא נשאל על גמר הקופה אמריקה בין ברזיל לארגנטינה, השוער מפראגוואי טען שהטורניר מוטה לטובת ברזיל, והזהיר את ארגנטינה, המדינה שבה רשם את ההצלחות הגדולות שלו כשוער ולז סארספילד. הגמר ייערך במראקנה בלילה שבין שבת לראשון (2:50, ספורט1).

חוסה לואיס צ'ילאברט שוער נבחרת פרגוואי. Eduardo Di Baia, AP
שוער גדול, פה גדול. צ'ילאברט/AP, Eduardo Di Baia

"הנבחרת של מסי והחברים שלו צריכים להיות מוכנים לגבור על ברזיל, על ניימאר, על ה-VAR ועל השופט", אמר צ'ילאברט, והוסיף: "השחיתות הזאת נוראית". צ'ילאברט התייחס לשופט אסטבן אוסטייץ', שישפוט בגמר, ואמר עליו: "אחרי מה שהוא עשה במשחק בין פראגוואי לפרו.... זה היה נוראי. הוא הרחיק את גומס בצורה לא הוגנת.

"הייתי שמח לראות את מסי חומק שלוש-ארבע פעמים וכובש שלושה-ארבעה שערים", אמר שוער העבר, "אבל כשיש ספק, הם יהיו בעד הנבחרת המארחת. עם הגאונות של מסי והחברים שלו, הם יצטרכו לתת אלף אחוז".

עוד בוואלה!

צפו בליאו מסי מקניט את ג'רי מינה אחרי שהחמיץ: "תרקוד עכשיו, חתיכת חרא"

לכתבה המלאה

צ'ילאברט אף החמיא לשוער ארגנטינה אמיליאנו מרטינס: "הוא שוער פנטסטי, ויש לו את שלושה המרכיבים: אופי ואשיות, חוסן פמנטלי ויכולת טכנית. אני אוהב את האופי שהוא הראה לפני הפנדלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully