וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בליאו מסי מקניט את ג'רי מינה אחרי שהחמיץ: "תרקוד עכשיו, חתיכת חרא"

מתוח, עצבני, מדבר מלוכלך: בארגנטינה פרסמו תיעוד יוצא דופן מדו קרב הפנדלים, כולל עימות עם חברו לשעבר בברצלונה. הוא וארגנטינה מהללים את אמיליאנו מרטינס: "תופעה"

תקציר: ארגנטינה - קולומביה 2:3 בפנדלים (1:1 בתום 90 דקות)/ספורט 1

ליאו מסי נהנה מתדמית נקייה, אבל לעיתים רחוקות גם הקהל הרחב נחשף ליצר התחרותיות המפותח שלו. עדות נדירה לכך קיבלנו הבוקר (רביעי), בזמן דו קרב הפנדלים בין ארגנטינה לקולומביה בחצי גמר הקופה אמריקה. בזמן הפנדלים, שהסתיימו בניצחון 2:3 של האלביסלסטה וסידרו להם משחק על כל הקופה מול ברזיל בשבת, בגמר הקלאסי של דרום אמריקה.

מצלמות הטלוויזיה של רשת TYC התמקדו במסי ועקבו אחריו מקרוב בזמן הדו קרב, כשהם מצמידים מיקרופון ומצלמה לכיוונו למשך כל הדקות בהן נבעטו הפנדלים. מסי נראה מדרבן את חבריו לנבחרת, נראה מתוח ועצבני, ובאחד מהרגעים נראה שמח לאיד ומקניט את שחקן קולומביה ג'רי מינה. מינה, ששיחק עם מסי בברצלונה בעבר, החמיץ את הפנדל השלישי של הקפטרוס, ומיד לאחר מכן מסי נראה צועק לעברו: "תרקוד עכשיו, חתיכת חרא" - עקיצה לחגיגת הריקוד המסורתית של בלם אברטון.

כך מסי הקניט את ג'רי מינה

התיעוד המלא של מסי מדו קרב הפנדלים

בסיום הודה מסי, שבישל ללאוטרו מרטינס את שער השדה היחיד של ארגנטינה הלילה (המשחק הסתיים ב-1:1 אחרי 90 דקות), שהתרגש במיוחד מהמשחק. "אנחנו נרגשים מאוד. כולנו רוצים לזכות בתואר הזה במדי הנבחרת, אבל יותר מהכל אני מרגיש שאני נהנה להיות עם החברים האלה", אמר מסי שחולם להוביל את ארגנטינה לתואר גדול ראשון בקריירה. "אנחנו רחוקים מהמשפחות שלנו כבר במשך 45 ימים, חלקנו הורים לילדים וזה לא קל. אבל אנחנו פשוט נהנים יחד. אני שמח שנוכל לסיים את זה עכשיו בגמר שכולם פיללו לו".

מסי הילל את גיבור הניצחון של ארגנטינה, שוער אסטון וילה אמיליאנו מרטינס, שהדף שלוש בעיטות 11 של קולומביה. "האיש תופעה. ידענו שהוא הולך לעצור אותם ולתת לנו את הניצחון. אנחנו בוטחים בו, ומגיע לו להיות הגיבור במשחק כזה".

שוער נבחרת ארגנטינה אמיליאנו מרטינס עוצר פנדל. רויטרס
הגיבור הלא צפוי. אמיליאנו מרטינס הודף פנדל/רויטרס

המאמן ליאונל סקאלוני כבר חושב על המשחק מול ברזיל וניימאר בשבת. "אנחנו פוגשים את היריבה הנצחית שלנו, וכל העולם עומד לצפות בנו. אני מקווה שכולם יהנו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully