וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מכחישים את הדיווח בברצלונה: "ליאו מסי יגיע לישראל"

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 16:13

אכזבה לקהל הישראלי? בברצלונה דווח שמאמן בארסה רוצה להעניק למסי מנוחה ארוכה אחרי הקופה אמריקה, אבל בבית"ר מתעקשים: "הוא יגיע למשחק, כך הובהר בפגישה אתמול"

תקציר: ארגנטינה - קולומביה 2:3 בפנדלים (1:1 בתום 90 דקות)/ספורט 1

ליאו מסי בכלל נחשב לשחקן חופשי, אבל בברצלונה מתייחסים אליו כאל שחקן הקבוצה ויוצאים מנקודת הנחה שזה רק עניין של זמן עד שיחתום על חוזה חדש, וכבר מתכננים לו את המשך הפגרה. בספרד מדווחים שמאמן ברצלונה רונאלד קומאן לא רוצה שמסי יהיה חלק מהקבוצה במחנה בגרמניה (בין ה-28 ביולי ל-3 באוגוסט) ושלא ייקח חלק במשחק הידידות של הקבוצה מול בית"ר ירושלים, שאמור להיערך ב-4 באוגוסט.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. Ricardo Mazalan, AP
אוהדי ברצלונה בישראל בדילמה: שיגיע או שינוח?/AP, Ricardo Mazalan

מסי, כידוע, עדיין נמצא עם נבחרת ארגנטינה, שמתכוננת לגמר הקופה אמריקה מול ברזיל בלילה שבין ראשון לשני. קומאן לא רוצה שייווצר יותר מדי עומס על הארגנטינאי, ומעוניין להעניק לו מנוחה ארוכה לקראת העונה. המאמן ההולנדי מעדיף שהאימונים הראשונים יהיו בספרד, ושהארגנטינאי יהיה מוכן למשחקו הראשון בגביע גאמפר - ב-8 באוגוסט מול יובנטוס.

כזכור, בבית"ר ירושלים כבר הודיעו שברצלונה התחייבה להגיע עם כל הכוכבים שלה למשחק, כולל ליאו מסי. מהקבוצה הובהר הבוקר: "במידה ומסי יחדש את חוזהו בברצלונה, כצפוי, הוא יגיע למשחק מול בית"ר ירושלים, כך הובהר בפגישה שהתקיימה אמש בברצלונה".

עוד בוואלה!

צפו בליאו מסי מקניט את ג'רי מינה אחרי שהחמיץ: "תרקוד עכשיו, חתיכת חרא"

לכתבה המלאה

ח"כ סמי אבו שחאדה, בשיתוף פעולה עם ארגון אוהדי ברצלונה הערבים בארץ, פנה במכתב דחוף למועדון הספרדי ברצלונה ולנשיא המועדון, חואן לפורטה, ודרש לבטל את משחק הידידות עם קבוצת בית"ר ירושלים שאמור להתקיים בירושלים בתאריך 4 אוגוסט 2021.

במכתבו, ביקש ח"כ אבו שחאדה מנשיא מועדון ברצלונה להימנע מהשתתפות במשחק הזה, שכן משמעותה מתן לגיטימציה לקבוצת בית"ר ירושלים שהינה קבוצה גזענית, כשרוב אוהדיה מחזיקים בדעות גזעניות ואף מסוכנות נגד האזרחים הערבים. צוין עוד כי ארגון אוהדי קבוצת בית"ר-ירושלים, "לה פמיליה" - הינו ארגון שתומך בטרור יהודי והמשתייכים לו אף לקחו חלק מהתקיפות האלימות והגזעניות כנגד האזרחים הערבים הפלסטינים, במיוחד בתקופה האחרונה.

עוד ציין ח"כ אבו שחאדה: "נעשה ככל שביכולתנו, כולל הפעלת לחצים פוליטיים, דיפלומטיים ותקשורתיים על מנת לבטל את המשחק, אשר פוגע ברגשות של אוהדי קבוצת ברצלונה הפלסטינים בישראל ובכלל הערבים בעולם הערבי. קבוצה בית"ר ירושליים ידועה בגזענותה ועוינותה כלפי החברה הערבית, ואוהדי הקבוצה מתגאים להפגין את השנאה והגזענות המקוממת באמצעות קריאות גזעניות נגד ערבים במגרשים. את הגזענות יש להוקיע, ולא לתת לה לגיטמציה ועידוד".

(יואב איתיאל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully