וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מגיע אליך, דרומי טיפש": ההקנטות של מקגרגור לקראת הקרב

לוחם ה-MMA האירי מתכונן לקרב השלישי בינו לבין דסטין פורייה, והתגרה בצורה אופיינית. בין השאר הקניט את אשתו של יריבו

בארצות הברית מתכוננים לקרב השלישי בין קונור מקגרגור לבין דסטין פורייה במסגרת ליגת ה-MMA הטובה בעולם, ה-UFC. השניים נפגשו פעמיים בעבר, כאשר האירי בן ה-33 ניצח במפגש הראשון שנערך באירוע 157 של ה-UFC לפני שבע שנים. בקרב השני, שנערך בינואר השנה הפתיע פורייה כשניצח את מקגרגור בנוקאאוט והנחיל לו הפסד ראשון ב-UFC מזה שנתיים.

כעת, לקראת הקרב השלישי בין השניים, שיתקיים בסוף השבוע הקרוב במסגרת אירוע ה-UFC 264, העניינים מתחממים. מקגרגור, שידוע כאחד שמנסה להיכנס לראש של יריביו לפני הקרבות, העלה לטוויטר הקלטה שלו בקול מתגרה בה נשמע האירי אומר: "דסטין, ראש אפונה, אני מגיע אליך, דרומי טיפש". בנוסף, העלה האירי לאינסטגרם צילום מסך של חשבון האינסטגרם של אשתו של פורייה, ג'ולי.

כאמור, זוהי לא הפעם הראשונה שמקגרגור מנסה להיכנס לראשו של יריבו. לפני כשנתיים וחצי כאשר הוא וחביב נורמגומדוב נאבקו על חגורת האליפות במשקל קל, הרבה לתקוף מילולית מקגרגור את דתו של חביב, ואפילו העליב את אביו. זכורה מכל התקרית בה תקף מקגרגור יחד עם עוד אנשים את האוטובוס בו שהו לוחמים אחרים מה-UFC, ביניהם גם חביב. מעבר לכך, לפני קרב הראווה שערך מול המתאגרף פלויד מייוות'ר גם החליפו השניים העלבות מתחת לחגורה.

עוד בוואלה! ספורט

הבוסית: הבת של ברוס ספרינגסטין תייצג את ארה"ב באולימפיאדת טוקיו

לכתבה המלאה

פורייה מצדו, שמר על קלאס ולא התייחס לנסיונות ההתגרות של מקגרגור. האמריקאי בן ה-32 העלה לטוויטר תמונה שלו מתאמן לקראת הקרב לצד הבריכה בביתו תחת הכיתוב: "שבוע של קרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully