וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוסית: הבת של ברוס ספרינגסטין תייצג את ארה"ב באולימפיאדת טוקיו

השנים בחווה בניו ג'רזי עשו את שלהן: ג'סיקה ספרינגסטין, בתו של המוזיקאי האגדי, נכללת בנבחרת הרכיבה על סוסים האמריקאית. המדליה בדרך?

ג'סיקה ספרינגסטין. Lynne Sladky, AP
נולדה לרכוב. ספרינגסטין/AP, Lynne Sladky

ג'סיקה ספרינגסטין, בתו של המוזיקאי האגדי ברוס ספרינגסטין, בדרך לטוקיו. האמריקאית בת ה-29 נכללת בנבחרת הרכיבה על סוסים שתייצג את ארה"ב במשחקים האולימפיים שייערכו הקיץ ביפן, ותהיה אחת מארבע רוכבות שעשויות לזכות במדליה יוקרתית.

ספרינגסטין והסוס שלה (ששמו הוא דון חואן ואן דה דונקהובה) ייסעו לטוקיו לצד קנט פארינגטון, לאורה קראוט ומקליין וורד. בתו של ברוס הגדול לא הצליחה להיות חלק מהנבחרת האמריקאית לריו 2016 העקבות פציעה של הסוס שלה לפני המשחקים הקודמים, אך הפעם עמדה במשימה.

במקרה או שלא במקרה - המופע של ברוס ספרינגסטין "Springsteen on Broadway" ייצא להפסקה של חודש בין ה-17 ביולי ל-17 באוגוסט. המשחקים האולימפיים בטוקיו יחלו ב-23 ביולי. גם אם התכוון לנסוע ליפן לצפות בה, זרים לא מורשים להיכנס לתחרויות בגלל מגבלות הקורונה.

ברוס ספרינגסטין ובתו ג'סיקה ספרינגסטין. Evan Agostini/Invision, AP
אמא דחפה, אבא תמך, הילדה פורחת. ג'סיקה וברוס/AP, Evan Agostini/Invision

ג'סיקה החלה לרכוב לראשונה בחווה של המשפחה בניו ג'רזי כשהייתה בת 4. משפחת ספירנגסטין השתקעה באזור, אחרי שברוס ואשתו החליטו "לגדל את ילדיהם בסביבה נטולת פפראצי". אחרי שהשקיעה שעות מילדותה בחווה, היא כעת מדורגת 3 ברשימת הרוכבות בתחרות הקפיצות. ארה"ב זכתה במדליה בתחרות ב-6 מ-9 האולימפיאדות האחרונות.

ספרינגסטין זכתה ביותר ממיליון דולר לאורך הקריירה שלה כרוכבת, אך עם זאת, מדובר בענף יקר, ומצד המשפחה גם הושקעו סכומים גדולים, כשברוס רכש עבורה ב-2012 סוס שהוביל את בריטניה לזכייה במדליה אולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully