וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: 1:1 בין מכבי חיפה לבין קייראט

האלופה הישראלית קיוותה למקדמה טובה יותר לפני משחק הגומלין בקזחסטן, אך לא הצליחה לשמור על שער היתרון של עומר אצילי (45), שהגיע לאחר מבצע נאה. נוראלי אליפ נגח את השוויון (76). נטע לביא נפצע והוחלף. הגומלין בעוד שבוע בדיוק

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:1/ספורט1

אכזבה מסויימת למכבי חיפה. האלופה הישראלית קיוותה להשיג הערב (רביעי) מקדמה לקראת משחק הגומלין בקזחסטן מול קייראט, אך נפרדה ב-1:1 מיריבתה במשחק הראשון. הקבוצה של ברק בכר פתחה לא טוב את המשחק וראתה את היריבה מגיעה למצב טוב מאוד, כשואגנר לאב הוותיק החמיץ לבדו מול ג'וש כהן ופספס הזדמנות נהדרת להעלות את האורחת ליתרון. המקומיים הלכו והשתפרו ככל שנקפו הדקות, בראשם עומר אצילי. בדקה ה-45 חלף שחקן הכנף על פני שני שחקנים של היריבה, החליף מסירות עם מוחמד אבו פאני ומתוך הרחבה הפציץ למשקוף ופנימה - 0:1 לירוקים.

במחצית השנייה השחקנים של ברק בכר נחלשו, אך היריבה לא נראתה כמי שתעשה בעיות לירוקים, למרות החילופים שערכה. דין דוד, אורי דהן ובן שהר נכנסו למגרש להופעות בכורה רשמיות בירוק, אך בדקה ה-76 ספגה מכבי חיפה את שער השוויון משום מקום. כדור קרן שעלה לרחבת הירוקים מצא את הבלם נוראלי אליפ, שהקדים את ג'וש כהן (במשחק לא טוב) וקבע 1:1 באצטדיון בחיפה. סאן מנחם מצא לאחר מכן את המשקוף, בן שהר סחט הצלה מהשוער ומכבי חיפה תיסע לגומלין בעוד שבוע בדיוק (17:00) עם 1:1 בלבד. המנצחת במפגש תתמודד בשלב הבא מול הכוכב האדום בלגרד, בעוד המפסידה תרד לקונפרנס ליג.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם רז מאיר. מאור אלקסלסי
התחיל את המשחק לא טוב, אך השתפר וכבש שער מצוין. אצילי/מאור אלקסלסי
נוראלי אליפ חוגג עם שחקני קייראט. מאור אלקסלסי
הקזחים הצליחו להשוות. שחקני קייראט חוגגים/מאור אלקסלסי

הרכבים

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא (חוסה רודריגס, 14), עלי מוחמד (אורי דהן, 66), מוחמד אבו פאני, עומר אצילי (בן שהר, 82), צ'ארון שרי (דולב חזיזה, 67), גודסוויי דוניו (דין דוד, 66).

הרכב קייראט: סטס פוקאטילוב, קאמו חובחאניסיאן (דינו מיקאנוביץ', 86), נוראלי אליפ, ראדה דוגאליץ', גפורז'אן סויומבאייב, דניס פוליאקוב, אייבול אביקן (דניז'ר אושנוב, 70), נבוישה קוסוביץ', ואגנר לאב, ז'וזה קאנטה (ארסן בורנצ'אייב, 85), ארתור שושנאצ'ב (גולז'יגיט אליקולוב, 70).

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נפצע ופינה את מקומו מוקדם מהצפוי. נטע לביא/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

  • דקה 6: איבוד של אבו פאני כמעט עלה למכבי חיפה בשער חובה: הכדור הגיע לשושנאצ'ב שמצא ברחבה את ואגנר לאב, שעמד לבדו מול ג'וש כהן אך בעט מעל המשקוף.
  • דקה 14: נטע לביא נפצע ונאלץ לפנות את מקומו בשלב מוקדם של המשחק. חוסה רודריגס נכנס במקומו.
  • דקה 27: חוסה רודריגס הכניס כדור עומק נפלא לגודסוויי דוניו, אך שוער קייראט יצא נהדר ועצר ברגע האחרון את חלוץ הירוקים.
  • דקה 30: קאנטה ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק שפספסה רק במעט את המסגרת של ג'וש כהן.
  • דקה 45: גול! מכבי חיפה עולה ל-0:1: אצילי חלף על פני שני שחקני הגנה, החליף מסירות עם מוחמד אבו פאני וכבש את הראשון של הירוקים מתוך הרחבה.
  • דקה 45: כמעט קייראט משווה: כדור עומק שהוכנס לואגנר לאב, תפס את הגנת הירוקים לא מוכנה, אך הברזילאי הוותיק שוב החמיץ.
  • דקה 50: נגיחה של ואגנר לאב לכדור קרן שהועלה לרחבה כמעט הגיעה לרגל מסיימת, אך הורחקה ברגע האחרון על ידי חוסה רודריגס.
  • דקה 60: כדור רוחב של עומר אצילי לדוניו הסתיים בבעיטה של החלוץ, שנהדפה לקרן על ידי שוער האורחת.
  • דקה 76: גול! קייראט משווה ל-1:1: כדור קרן לזכות האורחת הגיע לראשו של הבלם נוראלי אליפ שהתגבר על השמירה של אורי דהן ונגח פנימה.
  • דקה 81: דולב חזיזה מצא את סאן מנחם, שהעביר כדור רוחב שפגע בשחקן הגנה וננעץ במשקוף של קייראט לפני שהורחק על ידי ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully