וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בתוכניות: טואטחה, פלקושצ'נקו, עוואד, יפרח ונחמני מתאמנים בנפרד

6.7.2021 / 8:46

בשל העומס בסגל מכבי חיפה, בכר והצוות המקצועי הורו ל-5 שחקנים להתאמן בנפרד: "הם מקבלים את כל התנאים הנדרשים, מדובר בשחקנים שלנו ונדאג להם לכל דבר". גורם הוסיף: "זה לא סוד שהם לא בתוכניות". התלבטות בין דוד לדוניו לקראת קייראט

אוהדי מכבי חיפה זורקים אבוקות במשחק ההכנה מול לובן/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כשברקע ההכנות למשחק מול קייראט, לוואלה! ספורט נודע שבשל העומס הגדול בסגל מכבי חיפה, חלק מהשחקנים לא לקחו חלק אמש (שני) באימון המרכזי עם שאר חבריהם, אלא התאמנו בצידי המגרש. מדובר בין היתר בטאלב טואטחה ומקסים פלקושצ'נקו כשבאופן מפתיע גם מוחמד עוואד, נהוראי יפרח וסתיו נחמני לא התאמנו עם שאר הקבוצה. בקבוצה רוצים להשאיל את נחמני ויפרח להפועל עפולה אך השניים מערימים קשיים וכעת כבר לא מתאמנים עם יתר השחקנים. גם עוואד שלא נמצא בתוכניות המקצועיות לא צפוי להמשיך בירוק והוא מחפש אופציות אחרות.

שחקני מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
"מקווים שימצאו מסגרת בקרוב". שחקני מכבי חיפה באימון/אתר רשמי, מכבי חיפה

במועדון הבהירו שהחמישה זוכים לכל התנאים להם זוכים שאר השחקנים כשהסיבה היחידה שהם מתאמנים בצידי המגרש היא העומס הגדול; לא פשוט להתאמן ולערוך תרגולים טקטיים כשיש למעלה מ-30 שחקנים. "מורכב להתאמן ולערוך הכנה טקטית למשחק עם למעלה מ-35 שחקנים", מסרו ממכבי חיפה. "השחקנים עורכים אימונים מלאים ומקבלים טיפולים ואת כל התנאים הנדרשים, הם שחקנים שלנו ואנו דואגים ונדאג להם לכל דבר ועניין בתקווה למצוא להם מסגרת בקרוב. יצויין שהשחקנים ערכו אימון מלא לפני האימון המרכזי של יתר השחקנים כאשר המאמן ברק בכר ערך אימון טקטי ל-30 שחקנים, ובגלל זה החמישה התאמנו בנפרד". "זה לא סוד שהם לא בתוכניות", אמר גורם במכבי חיפה. "עדיף להם לעשות אימון מלא ולעבוד כמו שצריך ולכן יש להם את כל התנאים".

בקבוצה מתלבטים בנוגע להרכב לקראת המשחק מול הקזחים. ההתלבטות העיקרית היא בחוד, בין דין דוד לגודסויי דוניו, כאשר נראה שדווקא החלוץ הזר זוכה לעדיפות בשלב זה. במועדון מכרו כ-21 אלף כרטיסים למפגש ברביעי וההערכה היא שיגיעו כ-23 אלף אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully