וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עוד שחקן אצלנו": גיא פניני חתם לעונה נוספת בהפועל חולון

7.7.2021 / 10:33

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קפטן הסגולים נשאר לעונה חמישית, שתהיה ה-20 שלו בקריירה בליגת העל. חמישה שחקנים כבר האריכו חוזה בקבוצה

גיא פניני נשאר בהפועל חולון. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הקפטן חתם הבוקר (רביעי) על חוזה לעונה נוספת, שתהיה החמישית שלו בקבוצה וה-20 בקריירה בליגת העל.

פניני, שיהיה בן 38 בעוד כחודשיים, הצטרף לחולון בקיץ 2017, לאחר שנפרד ממכבי תל אביב בתום שמונה שנים. הוא זכה איתה עד כה בגביע המדינה ובליגה הבלקנית, ובעונה החולפת תרם 7.5 נקודות, שלושה ריבאונדים ושני אסיסטים למשחק בליגת העל.

"אני שמח מאוד להמשיך לעונה חמישית במועדון שהפך לבית בשבילי", אמר פניני לאחר החתימה. "הכי טבעי שאשאר כאן. יש לי חיבור כל כך חזק עם האנשים, וכמובן עם הקהל המדהים שלנו. אתן הכול כדי שנמשיך את המומנטום מהעונה המדהימה".

שחקן הפועל חולון גיא פניני. מאור אלקסלסי
ממשיך בסגול. פניני/מאור אלקסלסי

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר: "אנחנו כמועדון, ואני באופן אישי, מאוד מרוצים שהקפטן ממשיך איתנו. גיא הוא לא עוד שחקן אצלנו, אלא חלק בלתי נפרד מהפועל חולון. בניגוד לאחרים, גיא נתן את ההרגשה שיש לו המון רצון להישאר. למעשה, הוא היה המטרה הראשית שלנו בגזרת הישראלים, ואנחנו שמחים ובטוחים שהוא - ביחד עם פרדי וניב - ימשיכו להוביל אותנו קדימה".

פניני הוא השחקן החמישי שאמור להישאר בחולון, יחד עם פרדי בורדיון וניב משגב, שהוזכרו על ידי לנציאנו, והזרים סי ג'יי האריס וכריס ג'ונסון - להם יש עדיין אופציית יציאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully