וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת ליגת האלופות: הפועל חולון והפועל ירושלים יוצבו כראשי בתים

6.7.2021 / 16:17

הנציגות הישראליות במפעל יידעו ביום רביעי מי יהיו יריבותיהן בעונה החדשה. הפועל אילת תיאלץ לעבור שלוש יריבות כדי להיכנס לשלב הבתים. ניב משגב נשאר בחולון

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

הגרלת ליגת האלופות בכדורסל תתקיים מחר (רביעי, 12:00), ולאחריה יידעו הפועל חולון והפועל ירושלים כיצד ייראו הבתים שלהן בליגת האלופות. גם הפועל אילת תשובץ בהגרלת המוקדמות.

גם העונה, 32 המשתתפות יתחלקו בין שמונה בתים, שבכל אחד מהם ארבע קבוצות. חולון וירושלים שובצו בקבוצת האיכות הראשונה, כשלצידן בין היתר א.א.ק אתונה ונימבורק, כך שהסגולים לא יפגשו את סטפנוס דדאס בשלב הראשון, ואורן עמיאל לא יאמן נגד קבוצתו לשעבר.

השיטה השתנתה מעט: במקום כרטיסים מובטחים לשתי הקבוצות שבשני המקומות הראשונים, רק זו שתזכה בראש הבית תעפיל אוטומטית לטופ 16. הקבוצות שבמקומות 3-2 יתחרו ביניהן בפלייאין, סטייל ה-NBA, על הכרטיס לשלב הבא. גם בטופ 16 ישובצו הקבוצות לארבעה בתים, שלאחריהם יתקיימו סדרות של הטוב משלושה רבע הגמר, והעונה תוכרע בפיינל פור.

אוניקאחה מלאגה, שהצטרפה לליגת האלופות אחרי 20 עונות רצופות ביורוליג וביורוקאפ, שובצה רק בדרג השלישי.

שחקן הפועל חולון ניב משגב מול שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. לילך וייס רוזנברג
ניב משגב הבטיח את מקומו בשלב הבתים. אדם אריאל עדיין לא/לילך וייס רוזנברג

אילת שובצה לדרג החמישי מתוך שישה במוקדמות, שייערכו בספטמבר, ותיאלץ לעבור שלושה סיבובים כדי להיכנס לשלב הבתים. יריבתה בסיבוב הראשון תבוא מבין קאפפנברג (אוסטריה), לונדון ליונס (בריטניה), פארמה (רוסיה) וקלוז' נאפוקה (רומניה). אם תעבור, תחכה לה אחת העולות האוטומטיות: באקן ברס (דנמרק), באמברג (גרמניה), לה מאן (צרפת) או פריסטרי (יוון).

הדרגים בהגרלה:
1. חולון, ירושלים, א.א.ק, נימבורק, סן פאבלו בורגוס, טנריפה, שטרסבורג, ניז'ני נובגורוד.
2. בשיקטאש, ססארי, סומבטהיי, אוסטנד, ברינדיזי, דיז'ון, קרשיאקה, פאוק סלוניקי.
3. מלאגה, מנרסה, דרושפאקה, גלאטסראיי, לודוויגסבורג, ריגה, ריטאס וילנה, טופאש בורסה.
4. אולדנבורג, איגוקאה, לאבריו, סטאל אוסטרוב, ארבע העולות מהמוקדמות.

בתוך כך, הרכז ניב משגב (26, 1.81), שהגיע לחולון במהלך העונה החולפת מעירוני נהריה, האריך את חוזהו ונשאר בקבוצה לצידו של פרדי בורדיון, שחתם אתמול. גם סי ג'יי האריס וכריס ג'ונסון סגורים לעונה הקרובה, אבל יש להם עדיין סעיף יציאה מהחוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully