וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: התיזה חומצה לעיניו של חלוץ לוריין וניסתה לחטוף את בנו

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 11:08

צרפת סוערת אחרי שיואן ויסה, שכבש 10 שערים בליגה הצרפתית בעונה שעברה, הותקף באכזריות מחוץ לביתו: "לא ברור אם הראייה שלו נפגעה לצמיתות". החשודה נמלטה, אך נעצרה אחרי שחטפה תינוק אחר

תקציר: 2:4 לספרד על איטליה בגמר יורו צעירות 2013 בישראל/ספורט 1

סיפור הזוי מסעיר את צרפת ביממה האחרונה. חלוץ לוריין, יואן ויסה בן ה-24, הותקף בחומצה מחוץ לביתו על ידי אישה, שאף ניסתה לחטוף את בנו.

על פי הדיווח ב"לאקיפ", אותה אישה הגיעה בשעות הבוקר לביתו של החלוץ, שכבש 10 שערי ליגה בעונה שעברה. היא פנתה אליו, ביקשה חתימה ומיהרה להסתלק מהמקום אחרי שקיבלה את מבוקשה. אלא שעוד באותו יום, בשעות הערב המאוחרות, היא שבה לביתו של החלוץ, במטרה לחטוף את התינוק שלו ושל זוגתו. היא המתינה שוויסה יצא מביתו והתיזה לעיניו חומצה אך לא הצליחה לחטוף את התינוק מידיו. היא מיהרה להימלט מהמקום בעוד שהשחקן הובהל לבית החולים, שם עבר ניתוח חירום בעיניו. על פי הדיווחים, קיים סיכוי שראייתו תיפגע לצמיתות.

הסיפור לא נגמר כאן. מיד לאחר שהתיזה נוזל לעיניו של החלוץ וניסתה לחטוף את בנו, היא נמלטה מהמקום לפני שהמשטרה הגיעה. היא לא עצרה שם, וביום שאחרי ניסתה לחטוף תינוק אחר, גם כן מזוג מקומי, אחרי שהעמידה פנים שהיא עובדת סוציאלית. הפעם היא הצליחה לעשות זאת, אך מהר מאוד המשטרה המקומית הצליחה להצר את צעדיה ובסופו של דבר עצרה אותה לחקירה, כשהתינוק נמצא בידיה כשהוא בריא ושלם. על פי הדיווחים בצרפת, החוקרים שעצרו את האישה מאמינים שהיא ניסתה לבצע את ניסיון החטיפה אחרי היריון כושל.

"אנחנו בהלם מהמקרה ושולחים חיבוקים חמים ותמיכה גדולה ליואן ולמשפחתו", נמסר מלוריין. "אנחנו מאחלים החלמה מהירה לשחקן ומקווים שהוא יחזור מהר לשורותינו".

שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר מול שחקן לוריין יואן ויסה. AP
לא ברור אם יחזור לשחק. ויסה מול ניימאר/AP

ויסה, צרפתי ממוצא קונגולזי, אמור היה להתחיל את העונה החמישית שלו בלוריין, אך כרגע לא ברור מתי ואם יוכל לשוב לכר הדשא. העונה שעברה הייתה עונת השיא שלו בקריירה, אחרי שכבש 10 שערים בליגה הצרפתית הבכירה. לפני כן שיחק בעיקר בליגה השנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • לוריין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully