וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי חושף את הקשיים ביובנטוס: "לא קל לאמן את כריסטיאנו רונאלדו"

מאמן לאציו הנכנס שבר שתיקה שנה אחרי הפיטורים מיובה: "לקחו אותי כמובן מאליו. רונאלדו? לפעמים יש התנגשות בין השיקולים הקבוצתיים לשיקוליו האישיים"

תקציר: בלגיה - פורטוגל 0:1/ספורט1

שנה אחרי הפיטורים המתוקשרים מיובנטוס, מאוריציו סארי פותח פרק חדש בקריירה אבל לא שוכח את העוול שנעשה לו בטורינו, לטענתו. בריאיון ל"גאזטה דלו ספורט", סיפר מאמן לאציו הנכנס על הקשיים שחווה כמאמן הגברת הזקנה, כולל האתגר בלאמן כוכב על כמו כריסטיאנו רונאלדו.

"לא קל לאמן שחקן בסדר הגודל הזה. רונאלדו שחקן עם שם בינלאומי, ולפעמים השיקולים האישיים שלו מתנגשים עם השיקולים הקבוצתיים. זאת סיטואציה שצריך לנהל אותה מחוץ למגרש, ואני לא כל כך טוב בזה. אני טוב יותר בתור מאמן, לא בתור מנהל", אמר. "אני הרבה יותר נהנה לאמן על המגרש, ופחות אוהב להתעסק בכל הדברים שמחוצה לו. כמובן שלרונאלדו יש גם הרבה צדדים חיוביים. בסופו של דבר, הוא מספק את המספרים שלו. וכששחקן מגיע לכאלה שיאים בקריירה, ברור שהוא מייצג משהו גדול יותר מהקבוצה".

מאוריציו סארי מאמן יובנטוס חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
"אני אוהב יותר לאמן על המגרש, פחות מחוצה לו". סארי עם רונאלדו/GettyImages

סארי הודה ש"הטעות הכי גדולה הייתה שמיהרתי לחזור לאיטליה", ואמר שהיה צריך לקבל את ההצעה של צ'לסי להישאר לעונה נוספת. לטענתו, גם אחרי שהצעיד את יובה לאליפות איטליה, הוא לא קיבל את הקרדיט שהיה ראוי לו.

"לקחו אותי ואת האליפות שלקחתי כמובנים מאליהם. גם בתקשורת, אבל גם בתוך המועדון. זכינו באליפות ובכלל לא חגגנו אותה, כאילו שזה עניין טבעי לחלוטין. עברה שנה, ואני רואה שהם חוגגים את המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות", עקץ, "זה נראה לי מוזר".

סארי בן ה-62 חתם בקיץ על חוזה לשנתיים בלאציו, שתהיה התחנה ה-20 (!) שלו בקריירת האימון באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully