וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בונה על 23 אלף ירוקים ביציע: "בכל משחק יהיו 4 שחקני הרכב על הספסל"

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 19:21

האלופה מתכוננת לפתיחת קמפיין מוקדמות האלופות מול קייראט (ד', 20:00, ספורט2): רז מאיר יפתח כמגן ימני, דין דוד מקבל עדיפות על בן שהר בחוד. גורם: "הסגל העמוק הוא יתרון וגם כאב ראש למאמן"

קייראט המריאה לישראל לקראת המשחק נגד מכבי חיפה/אינסטגרם, קייראט

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול קייראט במסגרת מוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי (20:00, ספורט2). על פי ההערכות כ-23 אלף צופים יגיעו למשחק כדי לדחוף את הירוקים, בתקווה לעבר הופעה נוספת בשלב הבתים של ליגת האלופות. בחיפה בונים על דחיפת הקהל על מנת לצמצם את פערי הכושר הגופני.

ריאן סטריין באימון מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
הבכורה הרשמית שלו כנראה תתעכב. סטריין/אתר רשמי, מכבי חיפה

כידוע, קייראט נמצאת בעיצומה של הליגה המקומית בקזחסטן, בעוד שחיפה רק עתה סיימה את מחנה אימונים שלה. המגן הספרדי החדש ריאן סטריין נמצא בספק גדול למשחק ורז מאיר יפתח בהרכב בעמדת המגן הימני. בחלק ההתקפי יש למאמן ברק בכר התלבטות. בכר היה מרוצה מאוד מהמחנה של בן שהר ושל דין דוד, אך האחרון צפוי לפתוח ובנוסף ישנה התלבטות בין דולב חזיזה לאחד מקשרי האמצע. אם חזיזה יפתח, חיפה תשחק רק עם שני קשרי אמצע מתוך ארבעה, בעוד שאם יפתחו שלושה קשרים, אז חזיזה צפוי להיות זה שיישאר על הספסל.

"אין ספק שההצטרפות של שחקנים כמו עלי מוחמד, בן שהר ודין דוד מביאים לזה שבכל משחק יהיו ארבעה שחקנים על הספסל ששווים הרכב", אמר גורם בחיפה, "זה היתרון וגם הכאב ראש בסגל עמוק שכזה".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בשיחות עם נהוראי יפרח וסתיו נחמני בניסיון לשכנע אותם להצטרף להפועל עפולה, כשהשניים מצידם מעוניינים בהשאלה לאחת מקבוצות ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully