וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייראט נרגשת לקראת מכבי חיפה: "תענוג לשחק מול 30 אלף צופים"

אלופת קזחסטן תנחת בישראל ביום שני ותנסה להפתיע את הירוקים ברביעי (20:00, ספורט2): "מוקדמות ליגת האלופות זה אתגר חדש והוא מהווה תמריץ"

בלם מכבי חיפה אורי דהן באצטדיון/מכבי חיפה

קייראט אלמטי תנחת מחר בישראל לקראת המשחק הראשון שלה נגד מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי (22:00, ספורט2) ובמועדון הקזחי מקווים לתוצאה שונה בתכלית מאלו בשנתיים האחרונות. בקיץ 2019 היא הודחה על ידי הפועל שבע במוקדמות הליגה האירופית ובקיץ 2020 הייתה זו אותה מכבי חיפה שהדיחה אותה. בשתי הפעמים כמובן, ברק בכר עמד על הקווים.

קייראט למעשה חוזרת למוקדמות ליגת האלופות לראשונה מאז 2005 והמאמן קיריל קקר אמר: "מוקדמות ליגת האלופות זה אתגר חדש שמהווה תמריץ. יש לנו ציפיות גבוהות. זה יהיה תענוג לשחק באצטדיון יפהפה מול 30 אלף צופים. כדורגל בלי קהל הוא ענף ספורט שונה. האוהדים יוצרים את האווירה ודוחפים את השחקנים. מאוד מצער שאנחנו צריכים לשחק כדורגל מול יציעים ריקים".

ואגנר לאב, קייראט. לילך וייס רוזנברג
ואגנר לאב בחיפה בשנה שעברה/לילך וייס רוזנברג

בינתיים האלופה הקזחית ממשיכה בנסיונות החיזוק ואחרי הבלם מאקי בניאק והמגן השמאלי יאן וורוגובסקי שהצטרפו בימים האחרונים, כעת היא בדרך להשלמת המו"מ עם ריקרדו אלבס ששיחק בחודשים האחרונים בסמארה הרוסית. הפורטוגלי עדיין צריך להסדיר את השחרור הבינלאומי, אבל לא ברור אם הקזחים ירשמו אותו לצמד המפגשים עם מכבי חיפה. לקבוצה מותר להוסיף שני שחקנים חדשים עד כ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully